Dancen ❤️

269 3 0
                                    

Hej jag heter d/n och är 15 år och jag bor i Stocholm och jag är ganska populär vet inte varför, jag dansar i nån slags grupp som heter The dance och jag har en bästa vän som heter Angelica och hon är verkligen bäst. Jag har inga syskon och de är jag riktigt glad för jag gillar inte de på nåt sätt alla ser mig som en snäll tjej men populär, de va lördag idag så imorgon ska jag till träning så jag kan börja göra mig i ordning, FELIX PERSPEKTIV- men mamma jag vill inte gå på någon jävla konstig handboll jag älskar att dansa, men gubben varför har du inte sagt det då vi kan ju söka till The dance om du vill , jaaaaaa snälla när ska jag prova på , imorgon sa mamma , oo Holly shit jag börjar göra mig klar då "nästa dag"
D/n s perspektiv jag vaknade och glömde att kola på klockan så jag börja med att ta det lugnt och sätta på mig mina tajta vita shorts och min vita obey lime jag satte på mig mina vita skor och tog mitt hår i en hög hästsvans och min obey keps, jag sminka mig lite lätt eftersom jag ska Dansa när jag ätit och allt kollar jag på mobilen ooooo shit är ju skit sen skrek jag , jag tog min väska och sprang till studion , när jag va där slängde jag min väska på golvet sprang till läraren och sa förlåt , dem andra hade börjat att dansa när jag vände mig om såg jag att Angelica lärde en blond kille som va ganska snygg faktist. När alla såg mig så kom alla till mig så Felix stod själv , jag kände mig cool haha , haha Felix du kan ochså komma , jag började visa dom hur vi skulle göra till den lya låten- FELIX PERSPEKTIV- en tjej visade mig några moves samtidigt kom de en skit söt och SNYGG tjej in springandes hon hade skit fina danskläder och långt blont hår , Hon sa förlåt till läraren hon stog och fixa sin keps vid spegeln sen vände hon sig om och alla andra såg henne så alla gick fram till henne som ett gäng då fatta jag att hon va populär joniska bli min fan ;)

Felix sandman och d/nWhere stories live. Discover now