Nu credeam că o să se întâmple asta vreodată . Am suferit atât pentru că credeam că nu o să mă iubești și că sper degeaba . Se pare că am greșit . Din nou . De prima dată când ai spus că ai un crush pe o prietenă parcă am simțit că despre mine vorbeai . Nu știu de ce . Când ai spus că nu îi spui " acelei fete " ca să nu se strice prietenia eram sigură. De ce ? Pentru că atunci când te-am întrebat de ce nu vrei să fii cu mine ai zis exact același lucru . Mă bucur enorm că s-a întâmplat asta și că eu nu am renunțat , că încă pot să spun că te iubesc și că te văd ca cea mai perfectă persoană de pe acest Pământ . Totuși îmi este frică să te întreb dacă vrei să fim împreună după ce te despărți de aia . Îmi e frică deoarece cred că o să fac ceva greșit sau ceva nu o să iasă bine . Sunt sigură totuși de un lucru : dacă o să fim împreună nu o să las prietenia noastră să se strice . Chiar vreau să fim prietene și peste câțiva ani pentru că nu există cineva care să mă cunoască mai bine decât tine , cineva cu care să am atâtea amintiri într-un timp așa de scurt , cineva cu care să pot să vorbesc orice fără să mă gândesc că o să spui la cineva , cineva în care chiar am încredere .
Deci vreau să îți spun că și eu te iubesc și că orice s-ar întâmplă nimic nu o să fie mai rău ca acum . O să rămână la fel sau o să fie și mai bine .
CITEȘTI
The next chapter
Short StoryPrima carte am inceput-o pentru că o iubeam . Cartea asta o scriu pentru că nu o mai iubesc .