-1- Uff sanane be salak.

4.3K 55 4
                                    

Evet çok heyecanlıyım ilk defa arkadaşım Beyza yla birlikte hikaye yazıyorum...Bu arada ben Büşra :D :D

Umarım beğenirsiniz...

Zaten annem Berk i öğrenmişti.Şimdi birde okul değiştirmekle uğraşacağım...

Sabahın köründe lanet olası alarm çalmaya başladı.yeni okulum eskisine göre bir saat erken başlıyordu bununda verdiği sinirle telefonumu kapının önüne fırlattım.Galiba bataryası çıktı ve alarm kapandı tabi telefon samsung s3 olunca böyle oluyor.bi iphone m olsa eydi her neyse.bir an olsun alarm sustu diye rahatlamıştım.Hemen banyoya girip rutin işlerimi tamamladıktan sonra yeni okulumun formalarını giydim.Artık eski evimde Bursa da yaşamıyordum.annem berkle bir daha konuşmim diye bdni halamın yanına İstanbul üsküdar a göndermişlerdi.Buraya bir kaç kez gelmiştim ama bu sefer farklıydı üniversiteye kadar burada kalacaktım.Gıcık ve sürtük kuzenimle aynı evde kalmak ne kadar zor olsa da başka seçeneğim yoktu.Zaten halam eniştemin müdür olduğu bir yerde çalışıyordu.İkiside doğru dürüst evde olmazdı bu sabahki gibi...Kuzenimle ayni okula gitmek zorundaydım iyiki de. ben lise iki o lise üç yoksa intihar sebebim olurdu tüm gün irem i çekemezdim. "Hadi Mina okula geç kalıyoruz ilk günden böyleysen..."diye cırlıyordu kuzenim irem .Pudraya batırmış yüzüyle benden cevap bekliyormuş gibi bakıyordu merdivenin dibinden bende kafamı merdiven boşluğundan sarkıtarak "uff tamam be geliyorim ireeeeğğmm" diye cırlamaya başladım nede olsa evde irem ve benden başka kimse yoktu.Aşağıya indim İremle birlikte kahvaltı edip okulun mini eteğinin altına su yeşili vanslarımı giyip okula doğru yürümeye başladık ama iremle yalnız yürümem uzun sùrmedi birden önümüze ye§ìl gözlü sarışın 1.75 boylarında bir yakişıklı çıktı ve irem hemen çocuğun kucağına atladı." Bu güzel kız kim"dedi yakıklı çocuk "Bu kız mı ha bu kız benim kuzenim mina bursadan geldi artık bizimle aynı okula gelecek"diye beni anlatıyordu irem o anlatirken çocuk hayvan gibi beni süzüyordu."ıı bende kerem"diyip kulağıma doğru eğildi tabi boyum 1.70 olunca eğilmek zorunda kalıyodu yavrucak "Aramıza hoşgeldin tatlı şey"diye kulağıma fısıldadı bu durumdan kıskanmış olucak ki irem " Hadi geç kalıcaz"dedi ve kerem elini iremin omzuna attı okula doğru yürümeye başladık ve sonunda bes dakkalik yolu yarım saat yaparak okula gelmiştik Sandığımdan da güzel bi okuldu Bi dakka ya ama bir sorun vardı...

Evet birinci bölüm bu kadardı .Yorumlarınıza çok ihtiyacım var .§imdilik bb öpüldünüz.

Uff Sanane Be Salak...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin