-6- Hayat neden bu kadar zor.

997 46 6
                                    

Selaaaaammm gençler beklenen YB geldiiiii.Merve ve Sema nın yoğun isteği ùzerine yb erken geldi.

"BuseBayrak" 

" elif-inanlı "

           

            yı followlar mısınız...Please...

Deniz in sırtından indim sonra Deniz tişörtünü giydi bende şortumu düzelttim .

Kerem Deniz e kaş göz hareketleri yaptı ve sonra birlikte dışarı çıktılar.Bu da neydi şimdi...

Enes le ben yine yalnız kalmıştık Bunlar ne kadar meraklı bizi yalnız bırakmaya yaaa.

Yalnızım dostlarım yalnızım yalnız.

Kerem ' in ağzından

Deniz i alıp sahadan dışarı çıkarttım.Bunu benim kuzenime nasıl yapıyordu anlamıyorum hem Antalya dan niye geldi ki.

Deniz i boğazından tutarak duvara ittirdim. "Lan or.spu çocuğu daha dün Antalya da kuzenimleydin ne iş Mina yla " hala boğazından tutuyordum ve şuan çok sinirliyim benim kuzenimle sevgiliyken başka kızlarla birlikte başka kız dediğimde benim sevgilimin kuzeni Mina böyle bir şey nasıl olur hala aklım almıyor.

" Kerem dur herşeyi yanlış anladın "

Yanlış anlamışmışım " Neyi yanlış anlayacam lan amc.k herşey ortada"

Geberticem bu Deniz i elimde kalıcak. " Ya Kerem bi dur da beni dinle lan piç " Sinirlendiği her haliyle belliydi ama ben de sinirliyim ve şuan onu elimden kimse alamaz " İki kişiyi aynı anda yürütüyorsun ha ben de seni adam sanardım " Dedim Deniz bu lafımın üstüne çok sinirlendi ve pozisyonlarımızı değiştirdi " Ben sana dinle diyorum mal bi dinlesen herşeyi anlayacaksın " bağırarak söylemişti tüm bunları .

Pozisyonlarımızı değiştire değiştire dinle dinlemicem faslından sonra Deniz i dinlemeye karar verdim .

İkimizde nefes nefeseydik ve şuan birbirimizi boğazlamıyorduk.

" Söyle seni dinliyorum anlattıklarının arasında yalan olursa yada bana mantıklı gelmezse seni burda gebertirim " dedim .Birde antreman yapıcaktık Enes le , ama şimdi Deniz malı çıktı ortaya amk .

" Babamın işi buraya tayin edildi ve biz ailece Antalyadan buraya taşındık Taşındığımız yerle Mina ların evi arasında iki ev var bu sabak fırına giderken Mina yı gördüm arkadaş olduk falan aynı sınıftaymışız şimdide okulu gezmek adına basket sahasında basket oynuyorduk topu boyun uzun olduğu için hep sen atıyorsun diye trip atınca bende sırtıma aldım aramızda bir şey yok ben kuzenin Merve yi çok seviyorum hemde çok " son kelimeleri söylerken sesi fısıltıyla çıkıyordu. İnandım lan bu malla düşününce mantıklı geliyor.

" Ben Mina nın yanına gidiyorum " diyip yanımdan kalktı gitti. Boş yere keyfimiz kaçmıştı lan Pişman mıyım

                       HAYIR

Deniz içeri girdikten sonra Enes çıktı sahadan sinirli görünüyordu bu mala ne oldu lan ...

" Kalk gidiyoruz " nereye gidiyoruz lan Enes malı.

Mina ' nın ağzından

Ya yine Enes le yalnız kalmıştım .Hayat mı lan bu.

" O çocuk kim Mina " Enes sinirli gözüküyordu Ela gözleri gittikçe koyulaşmıştı hem bi dakka Enes beni kıskandı MI ¿¿¿¿¿

" Arkadaşım Enes hem bundan sanane " cidden bundan ona neydi sevgilim mi hayır anam mı hayır babam mı hayır abim mi o da hayır uff ...

" Mina bak beni dinle seni bir daha o çocukla görmicem " allah allah abilik taslıyo mala bak " Enes sen bana karışamazsın tamam mı istediğimi yaparım " bunu hangi

Uff Sanane Be Salak...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin