bilgilendirme

701 27 9
                                    

Merhaba millet,
Bu bölüm hikayeyi anlamanız açısından önemli bir bölüm. Geçmeyin bence...
Şimdi bunları anlatıcam ama hikayenin eğlencesini birazcık bozucak. İsterseniz daha sonra okuyun bu bölümü, aklınız karışırsa falan o zaman.
Hikayede dönen yarıtanrı muhabbeti Percy Jackson ve Olimposlular serisinde ki yarıtanrı muhabbetleriyle kısmen örtüşmektedir.
Bu seriyi okumadıysanız hiç endişelenmeyin, gerekli bilgileri ben şimdi vericem.
Öncelikle dünyaya hükmeden (daha çok doğa olaylarını) yunan tanrı(ça)ları var ve bunlar dünyaya gelip insanlarla ilişki yaşayabilirler. Bundan melez çocuklar doğar ve kanları yarı tanrıdır. Yarı tanrı oldukları için özel güçleri olabilir. Mesela Zeus gök tanrısı, melez oğlu veya kızı uçabilir veya gökle ilgili farklı bir yeteneği olabilir.
Aynı zamanda çoğu melezde savaş içgüdüleri var bu yüzden hareketliler, hiperaktivite falan,.
Bunun dışında bir önemli konu daha var;
Melezlere genelde insanların göremediği (melezler ve tanrılar görebilir) canavarlar saldırabiliyor. Canavarlar tanrıları sevmedikleri için. Bundan korunmak için yazın melez kampı denilen bir yere gidiyorlar. Kışın da belli yöntemler var ama çok da önemli değil.
Bunları bilseniz anlama konusunda sıkıntı çıkmaz diye umuyorum.
İyi okumalar~

Believe me. || chanbaek textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin