1

25 0 2
                                    

Hej z tej strony lola . Dziś  mnie  obudził dzwonek zobaczyłam na godzinę była 7:40.  A miałam na  8 :50  jak zeszłym na du przywitał mnie mój pies klips .
Na stole w kuchni czekało na mnie śniadanie oczywiście  naleśniki z nuttelą moja siostra kornelia  jeszcze śpi bo ma na 9:45.  Po śniadaniu poszłam się ubrać było ponuro na pod euro więc założyłam rurki i luźną czerwoną w kratę koszule zeszłym z plecakiem na du A tu nagle SMS.

Kamil
Hej kochana otwórz drzwi
  Ja
Poczekaj chwilę
Kamil
Ok

Otwieram A przed celną Kamil z kwiatami pytam
- co to za okazja - spytałem zdziwiona .
- prezent bo dziś  nasza rocznica . Zapomniałaś ?
- Nie tylko poczekaj coś  ci przyniose .( naszczęscie mam prezent mało brakowało )
- ok .

Posmarowałam mu na  słuchawki (  te nauszniki ) i głośnik na blutu wzięłam plecak i wyszliśmy .( W czasie drogi nic ciekawego się nie działo to ominiemy ) ..
Jak doszliśmy.

- o patrz Kam idzie Key.odezwała się zachwytem .
- Eli kam i lola .
- Eli  Key. Powiedział kam
- chodź Key na lekcję pierwsza
matma z wiedzmą . ( ps. Kam chodzi do innej klasy ) .
- ok dozoba kam. Powiedziałyśmy równocześnie.
-dozoba !. Odkrzykną nam
Na lekcji
Myślę czy kamiwi spodobał się prezent jestem ciekawa co on wymyślił . Lekcja jest nudna... jest na reszcie dzwonek .

------------------------------------------------------
Wiem że  naraźe słabo ale potem będzie fajniejsze

Niezwykła Chistoria Loli ?!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz