Part 4

13 3 0
                                    

Adik jimin yg plg kecik masih belajar lagi .. Appanya dan oppanyaa yg kedua menanggung tanggugan sekolah adiknya . keluarga mereka adlh dri keluarga yg sederhana shja . jimin sdgg belajar di Paris

oneday, appa jimin menelefonnya dn berkata kepadanya " jimin kamu berhenti shja laa belajar tu appa kurang pendapatan " . jimin pun berasa sedih dgn kata2 tu dan jimin berkata kpda appanya " appa tunggu jimin ambil ijazah dulu laa 💔 "

- skip -
Jimin pun sudah berhenti belajar dan pulang ke Korea Busan semula .. Selps pulang , jimin pun bekerja . tidak berapa bulan mcm tu , appanya pula sudah tiada kerna di suspek ada kanser otak . setelah mendapat panggilan dari hospital jimin dan hyungnya terus pergi ke hospital itu , " appa !!!!! knpe appa pergi dahulu dri jimin !." - jimin [feeling sad] .. Dan jimin menitiskan air matanya .. hyungnya iaitu park kihyung berkata enough oppa , dh nk buat mcm mne ini semua dugaan .

- di rumah -
oppa , sudah jangan menangis lagi ini semua ujian bagi kita adik beradik .. jimin hanya berdiam shja dn terus masuk ke dlm biliknya lalu jimin berkata " mianhae appa , jimin banyak bersalah dekat appa "
jm berkata seorg diri .. dan menangis terus menangis , tiba2 jimin berkata " hey jimin kau kena kuat dan tabah dgn dugaan ini jgn menangis shja..." terus jimin tidak menangis lagi .

I Hate My Life || JIMIN Where stories live. Discover now