Part 7

14 3 0
                                    

2bulan kemudian ,

-----------------------------------------

Jimin dan adiknya pergi ke sebuah taman dalam perjalanan mereka terbabit dalam kemalangan jalan raya .. Adik perempuannya duduk dgn saudara di Hongkong China .. Ketika kemalangan ambulans terus dtg dgn sepantas kilat nya dan pihak hospital dpt mencari dan hubungan saudara mereka yg tinggal di Hongkong China itu .. Apabila saudara dn adik bongsu nya dpt tahu mereka amat terkejut dgn berita itu ..

Saudaranya flight ke Korea ✈

________________________________________

Apbla sampai di hospital saudaranya terus tanya doktor

Cousin JM : bagaimana keadaan jimin dan adik lelakinya doktor ?

Doktor : saya mintak maaf tuan dan puan , mereka dalam keadaan yg sngt teruk dan skrgg mereka tidak sedarkan diri ..

Cousin JM : ok doktor dan cousinnya dan adiknya terus menitiskan air mata mereka .

Doktor pegi check 2 adik beradik tu dan tidak berapa minit 2 beradik itu pergi meninggalkan family mereka dan org yg mereka syg .. Doktor terus keluar dari bilik ICU itu dan beritahu kpd cousin nya.

Doktor : ini saudara jimin dan adik lelakinya ka ?

Cousin JM : ye kami saudaranya

Doktor : lagi sekali saya meminta maaf kpda encik semua , kami tidak boleh tolong lagi kamu encik semua .. Jimin dan adik lelakinya sudah tiada lagi / mati .

Cousin JM : terkejut dgn kata2 doktor itu .. Dan cousinnya dn adik perempuannya terus menitiskan air mata mereka .

Mayat di bawa pulang ke rumah di Busan Korea

-rumah-

adik perempuannya : oppa !! Why oppa pergi dahulu drpd dongsaeng ? Hmm ..

Adik x leh tgok kedua dua My oppa di selimut dgn kain berwarna putih 😔 .. Mianhae oppa kalau adik pernah buat salah x dgr ckp and everything .. Bisik hati nya

-akhircerita-
Adik nya dan saudaranya flight ke HongKong semula selepas pemergian kedua dua abg kesayangan adiknya itu .. (Adik akan sentiasa merinduinya wahai kedua dua abgku syg ) bisik hati adiknya 🙍 .

{TAMAT}

I Hate My Life || JIMIN حيث تعيش القصص. اكتشف الآن