1.Bölüm

623 23 4
                                    

Fısıltı 1.bölüm
Güneşin sıcaklığı , rüzgarın saçlarına dokunuşu , havalı yürüyüşü hala aklındaydı. Onu, abisini bir anda kaybetmişti. Nasıl annesinin ölümünden tamı tamına 3 hafta sonra kaybolabilirdi ki! Bunu küçük bir çocuk bile anlayabilirdi. Ya kendisi gitti ya da birileri kaçırdı. Özlemişti... 10 yıl boyunca özlemişti artık umut yok gibiydi. Ama asla ümidini bitirmiyecekdi çünkü bir gün kardeşini bulacakdı. Ünlü olup kameralar karşında söyleyeceği ilk şey ''Abi ben Jiyeon minik Yeon'un biliyorum beni şuan izliyorsun lütfen bana geri dön.''
Ona göre dönecekdi. Abisi Jiyeon'a göre hayattaydı ama şuan abisinden daha önemli birşey vardı. HAYATI'' .. Babası tek başına Jiyeon'u büyütmüşdü en azından çalışmışdı. Sadece çok üzgün olduğundan hergün içip evde Jiyeon'u dövmesi dışında büyütmüşdü. Bunların hepsinden pişmandı babası ama geçmişi geri alamıyoruz değil mi? Evet Lise 3'e gidiyordu. Notlarını yüksek tutmak için çok fazla çalışıyordu en arkakdaş mı? Gerek yokdu onun için.. Erkekler onun ilgisini çekmek için ellerinden geleni yapıyorlardı ama Jiyeon'un aklında sadece 1 kişi vardı. 10 yıldır kayıp abisi. Büyük bir gün atlattıkdan sonra Jiyeon yine evindeydi. Arkadaşı ile beraber bir evde kalıyorlardı. Kapıyı kapattıkdan sonra yaptığı ilk şey kendini yatağına atmakdı. Evet ünlü bir şarkıcı olacakdı. Bu onun hayaliydi. Abisi kaybolmadan önce abisine saç tarağından mikrafon yapıp şarkılar söylerdi. Abisi hep gülerdi ama dalga mı geçiyor yoksa mutlu mu oluyor hiçbir zaman anlayamadı. Evet sanatçı olmak için çalışıyordu. Piano , keman , gitar çalmayı öğrenmişdi. Derslerinde hep başarılıydı. Onun için sınav terimi basit'' diye denilmeliydi. Yine bir sıcak gün arkadaşı Jiyeon'a doğru yaklaşıyordu arkadaşı ;
* Jiyeon-ah bugün uygulamalı sınav var ne yapıcaksın? 
* Tabiiki doğaçlama yapacağım keke 
* Ah, yine yüksek puan alacağından eminsin demek ama kızlar okula yeni 2 erkek öğrenci geldiğini söylüyorlar eğer en yüksek puanı alamazsan?! (Dalga geçmişdi ve Jiyeon kızmışdı)
~
SINAV ORTASI : 
Öğrt : E-evet Kang Minhyuk , Park Chanyeol , Woo Kevin , Hwang Mi Young , Kim Ki Bum , Choi Soo Young , Choi Jin Ri geçtiniz! Devamında daha gösterisini yapmamış 1-2-3 kişi kaldı tamam. 
* Sınav ortasında okul müdürü kapıdan içeri girer ve usulca konuşmaya başlar ;
- 2 öğrenci katıldı bugün aramıza . Öğretmen Lee onlarda sınav olacaklar başarılar çocuklar *
Jiyeon'un gıcık arkadaşı bir bakış atmıştı ben söylemişdim der gibi seni geçecekler gözeceksin diye'' .
Jiyeon kafasını bile kaldırma isteği duymamışdı , ilgilenmiyordu. Sırasının yanından geçen 2 çocuk herkes onlara bakarken bir kızın onlara bakmadığını görünce odakları o kız olmuşdu , daha yüzünü göremedikleri kız . Öğretmenin sesi bütün sınıf boyunca yankılanmıştı ''Jiyeon sıra sende tatlım gel'' Jiyeon yavaşça yerinden kalkarak herkesin göreceği sahneye çıkmışdı. Gitarını eline aldığı an herkes büyülenmişdi ince ama boğazdan sesi gitarın huzuru ile birleşmişdi. Yeni gelen sarışın çocuk anında kafasını sahneye çevirmişdi. O çok güzeldi.. Sesi.. onu büyülemişdi. Ve sonunda gösterisi bitmişdi Jiyeon'un. Puanını alıp sıraya oturmuştu. ''> Kim Myung Soo <'' gel bakalım Bay Kim diye seslendi öğretmen.
Yeni öğrenci sahneye adımını atmışdı.. ne heyecan .. ne kuşku hiçbir şey yokdu çok rahattı. Kılıfından elektronik gitarını çıkardı.. O iyi çalıyordu sesi sexy idi kimse inkar edemezdi. Öğretmenin bile ağızı açık kalmışdı öğretmen Myungsoo'nun notunu açıklamışdı herkes bir anda Jiyeon'a bakmışdı. Jiyeon'la aynı puanı almışdı. Arkalardan bir ses ''Bayan mükemmel sana bir rakip mi çıkdı ne?! '' Jiyeon sinirle ayağı kaldı ve yavaşça Myungsoo'nun yanına yaklaşdı kulağına fısıldadı : ''Bak önüme geçme eğer geçersen çok kötü olur seni ezerim ve bir daha düzelemezsin anladın mı? Bay mükemmel olmaya çalışan ezik '' Myungsoo'da eğilerek Jiyeon'un kulağına şu cümleleri fısıldamışdı : ''Bayan mükemmel önünüze geçmek yerine yanınızda dursam ? '' Herkes ikisini izliyordu Jiyeon kafasını çevirmişdi ki gözleri buluşmuşdu esmer teni çekiciydi ama düşüncesini dağıtıp devam etti '' BELKİ EVET BELKİ HAYIR AMA BUNU BİLKİ SEN SADECE KÜÇÜK BİR FISILTISIN ! ''

FISILTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin