FISILTI 3.BÖLÜM -
Yoksa.. yoksa o .. ah çok salakça bir düşünceydi.. Okul çıkışı bütün gözler Myungyeon çiftindeydi. Evet okul tarafından couple isimleri bile belirlemmişdi. Jiyeon'un intikamı acı olacakdı. Onu bir köle gibi çalıştıracakdı. Myungsoo'yu kenara itip konuşmaya başlamıştı : ''Hey bana telefon numaranı ver hemen!'' Myungsoo her zamanki yandan gülüşünü atmıştı..Jiyeon kalp atışlarının seslerini duyabiliyordu.. Myungsoo tekrar konuşmaya başlamışdı ''Sesimi mi özlersin yoksa? Ah ne çabuk bana aşık oldun anlamadım.. çok sevimlisin bunu biliyorsun dimi?'' Jiyeon utangıncından gerek cevap verememişdi. Myungsoo daha çok gülüp Jiyeon'un kafasını okşamışdı. Jiyeon kafasındaki düşünceyi atarak konuşmaya başladı . '' Bana yaptıklarından dolayı 1 aylık kölem olacaksın sana mesaj attığım anda oraya geleceksin tamam mı?'' Myung'a göre zor değildi. ''T-tamam galiba sana y- boşversene'' gitmişti. Ah bu çocuk niye böyle sözler söylüyordu ne demek istiyordu ki? ~
Tarih : 22.01.2011
Gönderen : Bayan Mükemmel
Alıcı : Pislik
* Hey saat 14:21'de AVM önündeki sinemaya gel *
Tarih : 10.03.2012
Gönderen : Jiyeonnie
Alıcı : Öküz
* Sen..neden durmadan seni düşünmemi sağlıyorsun? Aslında annene kızgınım senin gibi yakışıklı bir çocuk doğurduğu için nasıl arkadaşın sen Fısıltı?
Tarih : 26.11.2012
Gönderen : Herşeyim
Alıcı : Mankafa'm
* Hey mal .. derslerin nasıl görüşmeyeli baya oldu .. Lise bitti.. Üniversite hayatı başladı. Keşke aynı okulda okusaydık Beyfendi. Bu arada kız arkadaşınla aran nasıl? Ah pardon hiç olmamışdı dimi asdfghjkl yine çok gıcığım. Bu mesaja da cevap yazma görürsün gitarımı üzerinde kırarım! ''
Yıllar birbirini sürüklemişdi.. Myungsoo Jiyeon'a sırılsıklam aşıktı. Sinemaya gelmesini istediğinden beri ..Kendisi korku filmine gitmeyi istemişti. Neden bana sarıldı ki.. Ah bu cadı.. diye iç geçirdi Myungsoo. Ona ne zaman aşkını itiraf edeceğini düşündü. Jiyeon mu? Hah yakında bir zamanda bir şirket tarafından keşfedilmişti. Üniversite + Stajyerlik biraz fazlaydı bu yüzden görüşemiyorlardı.
Myungsoo değişmişdi çoğu zamanlar (hatta hiçbir gün bile denilebilir) okula gitmez sokakda birkaç insanla müzik yapardı. JB Jiyeon'a plotonikdi.. Ama korkağın tekiydi .. Hiç itiraf edemedi bu zamana kadar. JB ile aynı sınıftalardı çok ortak yönleri vardı. Sınıfın gıcığı Suzy dışında.. Durmadan JB'nin yanındaydı o Ji'nin arkadaşıydı ah çok kıskanç bir kızım diye iç geçirdi...
Ah bu sanki dizilerde hediye gibi ortalığa çıkan 2.kadın gibi hıh ..
Jiyeon onun resmini aklına kazmışdı..Fısıltısının.. ah onu görmeyeli cidden çok olmuşdu derken bir mesaj gelmişdi bu Mankafa'dandı : '' Bayan Fısıltı bugün boşsan buluşalım seninle birşey konuşacağım ama elinde veya çantanda ağır birşey olmasın her ihtimale karşı akdfghj '' Jiyeon 2 saat boyunca hazırlanmış ve tam 5 dk geç kalarak yavaşça erkeğine doğru geliyordu. ''Naber? Ah konu kalmadı hatta ah çok heyecanlandım '' Myungsoo'yu güldürmüştü bu sözler konuşmaya başladı ''Bak aslında sana aşığım bana korku filminde sarıldığın günden beri biraz ani olabilir ama b-'' sözü kesilmişdi. Jiyeon : ''Beni evime bırakırmısın biraz geç oldu da gidene kadar 21-22 arası olur zaten. Myungsoo kafasını tamam olarak salladı. Evin önüne gelmişlerdi. Sokağı aydınlatan sokak lambasının önündelerdi. Myungsoo konuşmaya yeltendi : ''Bak eğer bana karşı benim hissettiğim gibi duygular beslemiyorsan söyle ama seninle arkadaş bile kalsak konuşmak istiyorum Jiyeon-ah'' Jiyeon yine sesini çıkarmadı. Myung konuşmaya devam etti : ''Jiyeon ba-''
Jiyeon içinden şunu söylemişdi : *Kendi kölesine aşık olacağımı kim bilebilirdi ki! * Myungsoo'nun yine sözü Jiyeon tarafından kesilmişti Jiyeon kendini tutamıyordu artık : ''ÖP BENİ SEXY ÇOCUK! '' ..