Minji:huwaaaarh....dh pukul 7:00 lebih baik aku bangun...nak pegi sekolah dah..
(Bersiap untuk ke sekolah)(Minji hnya memakai seluar tracksuit dan baju panjang berwrna hitam..lalu memakai cermin mata bulatnya....dan hanya membiarkan rmbtnya free hair)
Minji:Annyeong omma..mna appa??
Puan.P:Awal bangun...(perli omma)..appa dah pegi office ..appa ada meeting...(sambil makan sekeping roti)
Minji:mestilah arini kan first day(bangga sebab bngn awal)...ouh cepatnya appa pegi office..
Puan.P:Hmm..
Minji:oklah omma minji pegi dulu. Annyeong...(sambil memakai kasut)
Puan .P:jalan hati²
Minji:Nae..
(XOXO High School)
Yeri:annyeong minji!!lma tak jumpa kau ..rindu kau sangat²..
Minji:aku pon rindu kau jugak...hahaha...
Yeri:Kenapa kau masih nak pakai crmin mata kau tu...cuba kau uah penampilan kau??
Minji:taknak lah...aku lebih selesa pakai mcm ni..(tersenyum)
Yeri:apa² jelah...janji kau kwan aku..(tersenyum)
Minji:Dahlah kaja masuk kelas...nnti lmbt pulak..
Yeri:kaja..aku tunjuk kelas kau
Kelas Cute(merepek...haha)
C.jihyo:okay kelas harini kita ada murid baru...sila masuk ...(menyuruh minji masuk)
Minji:Annyeonghaseyo...Park Minji imnida...
Murid²:err..dhlah nerd..ada hati nak kenalkan diri(gelak terbahak-bahak)
C.jihyo: sudah!!(smua murid terdiam)okay minji awak boleh duduk tepi jungkook..
Jungkook:eee...tak nak lah sya duduk dgn budak nerd ni..geli..(menjauhkan diri dari minji)cikgu sya nak tukar tempat..
C.jihyo:tak payah nak mengada-gada..duduk situ je!!
Jungkook:Fine..kau nerd ddk jauh skit..eiii
Minji: okay..(menunduk lemah kerana rasa terhina)
(Mulalah sesi pembelajaran)