Sabah erken kalkmıştım rutin işlerimi halledip kıyafetlerini giyip aşşapı inmiştim annemle babama baktığımda kahvaltı ediyorlardı onların yanına gidip "günaydın" diye şakıdım bugüb n niyese mutluydum çok mutluydum.babam "günaydın prensesim " dediğinde güldüm. Annemde "günaydın" demişti .
Babam "okul nasıl gidiyor melis" demişti bende "nasıl gitsin babacığım aynı yani iyi gidiyor dedim" babam "eminmisin" dediğinde "eminim" dedim .bugün bunlara birşey olmuş yaaa.
Babam "bugün ortaklarımızla restoranda güzel bi yemek yiyeceğiz ve sende geliyosun melis dediğinde" uff bu şimdi nerden çıktı ya ben ne güzel uyacaktım."ya baba ben gelmesem lütfen orda çok canım sıkılır yaa" dediğimde babam "hayır melis sende geliyorsun ve canın sıkılmaz onların senin yaşında çocukları var hem biraz onla konuşursunuz hemde senin için iyi olur dediğinde " ahh ben ne yapıyım şimdi babama çokmu çok masum bakışlarımı gönderdiğimde babam geleceksin bakışı attığında off deyip evden çıktım arabama bindim.okula doğru yol aldım zaten okul yakın olduğundan hemen gelmiştim okula sınıfa doğru çıkmaya başladım arasla filizi gördüm yiyişiyorlardı yine onları takmayıp sırama doğru ilerledim oturama doğru çantamı elime alıp fırlattım .arya hemen bana baktı "noldu lan " dedi.
Hiç cevap vermedim sabah zaten sinirliydim şimdi ise sinirim ikiye katlanmıştı arya bana bakıyodu galiba kriz geçirip geçirmediğime dikkat ediyordu çünkü öncelerinde kriz geçiriyodum ve çok kötü oluyordum kriz geçirdiğimde hiç kimseyi gözüm görmezdi herşeyi kırıp dökerdim.
Arasa baktığımda kaşları çatık bana bakıyordu. Sınıfa şöyle göz gezdirdiğimde sınıfın bütün bakışları benim üzerimdeydi ne yani arkadaş sinirlenen birini hiçmi görmediniz sınıfa bağırarak "önünüze dönün lan ne bakıp duruyorsunuz ayımı oynuyor " dediğimde herkes önüne dönmüştü.
Sınıfa hoca girmişti . hemen ders anlatmaya başladı.ders bide tarih hiç çekilmez ya uff . arasın sırasına baktığımda filizin, mertin, aras, kaan bizim sıraya doğru bakıyordu hiç birşey demeden önüme döndüm
Filiz bana Sürtük ve bazı kelimeler kullandığında onu çok kötü dövmüştüm ve sonunda sinir krizi geçirmiştim bu onların gözü önünde kriz geçirdiğim için biliyorlardı ve sinirli olduğum zaman yine kriz geçiririm diye korkuyorlardı.
Zil çaldığında ohh dedim bian bu ders bitmeyecek zannettim aryaya "dışarı çıkalım " dediğinde oda kafasını salladı dışarı çıktığımızda bir banka oturduk arya sadece yaptıklarımı kontrol ediyordu onu daha fazla korkutmamak için
"Bakma bana öyle ben iyiyim " dediğimde "eminmisin dedi kafamı salladım
Bir müddetçe hiç konuşmadık sonra arya " bak melis sabah çok sinirli bir halde geldin noldu birşeymi oldu da yoksa banamı söylemiyorsun dediğinde "
Ona bakmadan " bu sabah babam bir yemeğe davetli olduğumuzu söyledi bende gitmek istemediğimi söyledim babam zorlayınca bende artık üstelemeden evden çıkıp arabama bindim sinirliydim okula geldiğimde arasla filizin yiyiştiğini gördüm onları o şekilde gördüğümde daha çok sinirlendim tamam arası sevmiyor olabilirim ama bunu gözümün önünde yaptıklarında sinirleniyorum işte"
Dediğimde arya " canım benim seni anlıyorum ama senin için çok endişeleniyorum ben kriz geçirmenden korkuyorum bak arasla filizi boşver onlar ne yapıyorsa bırak yapsınlar aras zaten seni hiç haketmemişti hem arastan başka birimi yok manken gibi kızsın lan sen " dediğinde güldüm.
"Hah işte senin hep böyle gülmeni istiyorum ama bir işimiz daha var akşam yemeğe davetliysen seni hazırlamamız gerek" dediğinde
" aryaa düğüne gitmiyecem ya sadece bir akşam yemeği " dediğimde