3-Bölüm

152 23 15
                                    

Güneşin gözüme düşmesiyle rahatsızca yerimde kıpırdadım
Yavaşça yerimden kalktım
Dün giydiklerimle uyumuştum
Aklıma yine aras gelmişti
Sinirle banyoya gidip yüzümü yıkadım .saate baktığımda daha 6 olduğunu gördüm okula daha vardı  canım sıkılmıştı aşşağıya geçip televizyonu açtım her kanala bakmıştım hiç bir bok olmazmı arkadaşlar ya saate baktığımda yedi olduğunu gördüm yukarı çıkıp acilen üstümü değiştirmem lazımdı üstümü değiştirip aşşağıya indim mutfaktan sesler geliyordu galiba ayşe teyze gelmişti onun yanına uğramadan hızla evden çıkıp arabama bindim arabayı çalıştırıp okula sürmeye başladım.

Okula geldiğimde arabamı park edip indim etrafa baktığımda hiç kimse görünmüyordu derse geç kalmıştım anlaşılan hemen ikinci kata çıkıp sınıfın kapısına geldim kapıyı tıklattım hoca "gel" talimatı verince sırama doğru gidip hemen oturdum .arya "niye geç kaldın kızım aras seni sordu gelmiyecekmi diye başımın etini yiyip durdu " deyince sinirlerim  bozulmuştu arası sevmiyordum  artık oda beni sevmediğini söylemişti onu anlamıyordum artık zaten anlamak istemiyordum artık o benim için bitmişti .neyse ders dinlemeye başladım her dakikada saate bakıyordum canım sıkılmıştı ne yapıyım arkadaşlarum  benim ihihih neyse saate baktığımda zilin az kaldığını gördüm.aryada benim gibi canı sıkılmıştı onun dostuyum ayrıca ben herşeyi bilirim neyse zil çaldığında .

Ders bittiğinde arya kantine indi bende mal gibi sıramda oturuyordum canım resim çizmek istemişti bende bir kağıt kalem alıp birşeyler çizmeye çalıştım kalemim elimden kayıp yere düştüğünde eğilip tam alıcaktım ki birisi benden önce davrandı kafamı kaldırdığımda kalemini yeni gelen çocuk yani mertin aldığını gördüm mert kalemi uzattığın da "teşekkürler" demiştim.oda bana elini uzattı "ben mert " "memnun oldum bende melis" demiştim .çocuk o kadar tatlıydı ki insanın bir daha bakası geliyordu kulağındaki küpe ona ayrı bir hava katıyordu .mertle biraz konuştuktan sonra önüme döndüm . 

Sınıfa aras girmişti .bana doğru yürümeye başladı gene ne istiyor acaba beyefendi aras tam yanımda durdu .ne var gibisinden baktım "bugün niye okula geç geldin hanımefendi" dedi gerçekten sinirlenmiştim o niye her konuya karışıyorki istediğim zaman gelirim ben"sanane lan beni ilgilendiren her konuya niye karışıyorsunki istediğim zaman gelir giderim lan sanane Piç sanane"dedim şimdi biraz daha rahatlamıştım içimdeki herşeyi onun yüzüne karşı dökmüştüm oh be dünya varmış .bunları söylerken sesimi biraz yükseltmiştim ne yükseltmesi resmen bağırmıştım  

Biraz boğazım ağrıyordu ama olsun değmişti. Arasa baktığımda sinirliydi  zaten onun sinirli olmadığı günmü varmı aman neyse deyip yerime oturdum zaten ben oturunca oda yanından siktirolup gitmişti sınıfın hepsi bize bakıyordu sadece çekirdekleri eksikti gerizekalıların aryaya baktığımda yanımda bana bakıyordu iyimiyim diye dayanamadım ona sarıldım zaten biz hep böyleydik küçük bir olay olsa bile arya korkardı birimize birşey olur diye. Merte  baktığımda  ortalıkta yoktu gali arasın yanına girmiştir diye düşündüm .biraz daha iyi hissediyordum kendimi sınıfa hoca girdiğinde gözler iyiki benim üzerimde değildi hepsinin gözü hocadaydı içimden bir oh çektim ben fazla dikkat çekmeyi istemiyordum dikkat çekmeyi hiç sevmezdim .derse odaklamdım matematikdi bu dersi severdim matematiğim  gayet iyidi  hocayı dinlemeye koyuldum.................

Zil çalmasına 2 dakika vardı  son dersteydik daha aras gelmemişti acaba nerde diye düşündüm ama sonradan aklımdan uçup gitti kesinlikle karı kız peşindedir diye düşündüm kesinlikle öğledir zaten .ben bunları düşünürken zil çalmıştı çantamı alıp aryayı öptüm görüşürüz dediğimde "görüşürüz tatlım " demişti .okuldan çıkıp arbama doğru ilerlemeye başladım.arabama binip eve doğru sürmeye başladım eve geldiğimde yine hiçkimse yoktu yanlız kalmaktan nefret ediyordum

Odama çıktım çantayı kenara fırlattım şuanda hiçbir şey umrumda değildi sinirlenmiştim ortada aile diye birşey yoktu annem babam iştelerdi onları anlıyorum ama biraz benimle ilgilenseler olmazmı .üstümü değiştirip kendimi yatağa attım sonra kendimi uykunun kollarına attım .......😴😴

Arkadaşlar yeni bölüm bu kadar inşallah beğenmişsinizdir  beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum.😊

İmkansız AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin