"Tirahhhhh!!cpatlahhh..kau ni lmbt btul lahh!!"rungut tae."Jap lahh..blh x jgn bsing!rimas lahh."bls tirah.
"Hishh bdk2 ni,x hbis2,dh la bsing,nakal,pstu mmpunyai prngai yg sma plk tu..LAIN DARI YG LAIN..eloklah dduk serumah.."bebel jimin sensorang.
tirah : ok jom.
Mreka pun memulakan prjalanan mreka mnuju ke dewan iaitu tmpat mnunggu waris dtg mnjemput kcuali jhope and fina.sbb diorang blik naik moto.so diorang prgi garage yg brsebelahan dgn dewan tdi.
"Aku msuk garage dlu tau..bhaii"ujar jhope.
"Aku pon..bhaii"ujar fina juga.
"Bhaii"bls semua kcuali fina and jhope.
"Ehh!tu..hyung dh smpai lahh..jom af kta blik"ujar suga smbil mnunjuk nunjuk jarinya kearah kreta abg af.
"Oh yeahh..jom..aku blik dulu tau..bhaii"bls af.
Suga : bhaii
Semua : bhaii..
Jimin : jmpa lpas cuti taww
Suga : prlu ke -__-?
Af : esk kn sklh lgi..mnggu dpan bru kita cuti...napa x bgthu mnggu dpan jerr -__-
Jimin : -,- amaww tawann..
Suga & af : *abaikan jimin* *blah*
"Alaaa..bila omma nk dtg ambil nii"rungut tae.(tae pnggil mama tirah 'omma' 😁smelah abah tirah pun,dia pnggil appa 😄tpi kdg2 je,kdg2 pnggil ahjumma dgn ahjeossi)
"Sbarlah..kau nii 😒"bls tirah.
"Huhhh😒"bls tae.
Tirah : Haa tu omma dh dtg *tnjuk ckg zanariah*
Tae : herhhh..tlglah..kalau dia omma aku kn,dh lma aku lari rumah,garang gilerr kot..semua dia nk sebat..rotan brbisaaaa..blh bt longkang punggung aku klau dia tiap2 hri sebat.herhhh x mau laaa..
"Herhhh😒"bls tirah.
"Zu~blik nnti jom kta gi ronda nk tak *bt muka yg mnggodakan*"smpuk jimin.
"X nk aku -_-///!"bls zu.
"Alaaa..satu kampung jerr"rayu jimin.
"X nk -_-!"bls zu.
Jimin : hmm..ok lah.
"Ermm..tirah jom g jln2 ptg ni..kta prgi mall..nk tak??"soal jimin.
"Prgi mall!!nk2!"bls tirah dgn truja.
tae : aku nk ikut!!
"X pyah"bls jimin.
"Alaaa..nk ikut..."rayu tae.
"X pyah!!aku nk prgi dgn tirah je..kau dduk rumah"bls jimin.
Tae : hmm..ok lahh😞
"Nk prgi mall mne?"soal tirah.
"Ap kta kita prgi mall abg kau hot adk kau cina..nk tak??"soal jimin pula.
"Boleh2😄"ujar tirah teruja.
"erkkk -_-///aku kau ajk g ronda stu kmpng.tirah kau ajk g mall abg kau hot adk kau cina..mmg x adil -_- benciii2"bsik hati zu.
"Nk g pkul brpa??"soal tirah.
"Ermm..x psti lgi..nntilah aku chat kau"ujar jimin.
"Ok😉"bls tirah.
Tae : Haa tu,omma dh dtg..jom blik😒
YOU ARE READING
[O.G]BANGTAN BACK TO SCHOOL!! [방탄소년단]
FanfictionKisah mngenai army2 dan idol yg popular iaitu BANGTAN BOYS yg dianggotai 7 org jejaka iaitu V SUGA JIMIN JIN JHOPE JUNGKOOK DAN RAPMON..slpas slsai mngeluarkan album bru diorng..syarikat bighit mncdgkn spaya ahli2 bangtan boys mnjdi murid sekolah se...