pusing kiri.pusing kanan.
Perghh..aku masih tak leh tido.
Tengok atas.tengok tepi.
Tak mengantuk juga.alahaii menyesal aku tidur petang tadi.
Taehyung buat apa aehh??dia tido tak lagi??
Aku memandang ke arah dinding di mana jam berada.jam menunjukkan pukul 12:30 malam.aku mengeluh.
Aku rasa..baik aku gi tengok taehyung.kot2 lah dia tak tido lagi.boleh ajak dia sembang.
Aku pun bangun dari katil dan berjalan menuju ke arah pintu.
Krekk~
Pintu dibuka perlahan.takut mama dengar.dgn perlahan aku berjalan menuju ke bilik taehyung dan kini aku berada betul2 dihadapan pintu biliknya.aku curi2 dengar seketika.
Tak dengar apa2.
Hmm..tido dah kot..
Tetapi aku tetap nk bukak pintu tu.tak tahu kenapa.
Haish..ketuk dulu lah..kau ni..x kan nak redah je..kalau dia x pakai baju macam mana?
Tu takpe lagi..kalau x pakai seluar?haishh ngeri2...
TOK!
TOK!pintu bilik taehyung diketuk.tetapi tiada sahutan.
Hmm...memang betul dah tido ni.takpe2 ketuk lagi.
TOK!
TOK!pintu biliknya diketuk lagi.tetapi masih tiada sahutan dan kali ni aku cuba untuk memanggilnya.
TOK!
TOK!"taehyung~kau tido ke belum..??"soalku dgn nada perlahan.tapi masih boleh didengar dari dalam.
Masih tiada sahutan.
Hmm..x palah..tido dah kot..
Aku pun menukar arah semula dan berjalan.
Krekk~
Kedengaran pintu dibuka.aku memusingkan badanku ke arah belakang.Kelihatan taehyung sedang menjenguk ke arahku.
"hoi budak..aku tak tido lagi lah.."bisik taehyung tapi masih boleh didengar olehku.
Aku pun berjalan menuju ke arah bilik taehyung semula.
"Napa kau tak tido lagi?"soalku dalam nada bisik.
Taehyung memandang ke arah kiri dan dan kanan sebelum menjawab soalan aku.
"Aku tak mengantuk.kau?"soalnya pula.
Aku tersengih.
"Samalah.."ujarku.
Taehyung memandang aku semula.
"Ha..nak apa kau panggil aku?"soal taehyung lagi.
"Erm..aku bosan lah..boleh tak kalau kita sembang2 ke?"soalku.
Taehyung sedang memikirkan sesuatu.kemudian dia mengangguk.
"Boleh2..tapi..aku ada lagi satu cara untuk hilangkan bosan selain dari pada sembang."ujar taehyung.
"Apa?"soalku dgn wajah yg hairan.
"Haa..kau ikut aku.."ajak taehyung.dia mengundurkan sedikit badannya untuk memberikan aku masuk ke dalam biliknya
YOU ARE READING
[O.G]BANGTAN BACK TO SCHOOL!! [방탄소년단]
FanfictionKisah mngenai army2 dan idol yg popular iaitu BANGTAN BOYS yg dianggotai 7 org jejaka iaitu V SUGA JIMIN JIN JHOPE JUNGKOOK DAN RAPMON..slpas slsai mngeluarkan album bru diorng..syarikat bighit mncdgkn spaya ahli2 bangtan boys mnjdi murid sekolah se...