~ÖZET~

67 5 3
                                    


Herkez gibi normal kasaba hayatı yaşayan normal bir kızken bir gecede tüm hayatı değişti.

O gece herşey normaldi kız bilgisayarın başına oturmuş film izlerken dışarıdan gelen çığlık sesleriyle yerinden fırladı. Koşarak camın önüne gitti. Kız gördüğü şeyler karşısında şaşkın bir şekilde etrafa bakıyordu. Birşeye benzetemediği yaratıklar köyü basmış heryeri ateşe vermişlerdi. Askerlerin çoğu yerde kanlı halde yatıyordu. Kapının gıcırdamasıyla yerinden irkildi. Karanlıktan kız birşey göremiyordu. Kapının arkasındaki her kimse veya neyse kızı korkutuyordu. Kalp atışları gittikçe hızlandı. Gölge gittikçe yaklaştı ve belirdi. Bunlar anne ve babasıydı. Kız içinden derin bir "oh" çekti. Fakat korkusu hala geçmemişti. Dışarıdan gözleri kör edecek derecede bir ışık parladı ve bir anda her yer karanlığa büründü. Kız arkasını dönüp pencereye bakmasıyla yere itilmesi bir oldu. Kafasını öyle sert çarpmıştıki yere düştüğünde tekrardan kalkmak istesede kalkamadı. Gözünün önü gittikçe karardı ve gözleri yavaşça kapandı. Kızın son gördüğü şey yaratığın anne babasına saldırması ve Valinesa kalesinin üstündeki büyük mavi ışığın yaratıklara saldırarak onları önlemeye çalışmasıydı ama artık gözleri kapanmıştı. Kulağına sadece çığlık sesleri geliyordu. Çığlıklar acıyla doluydu bir süre sonra oda kesildi ve kız sonunda bayıldı...

Evet arkadaşlar özet bu kadardı bundan sonra ki gelecek bölümleri kızın ağzından yazıcam. Medyadaki fotoğraf öylesine koyacak bişey bulamadım 😝 bana yardım edin lütfen isim bulamıyorum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli Kurt'un LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin