In primul rând sa ma prezint:
Ma numesc Sara am 17 ani si sunt pasionata de muzica si de desen.
In curând o sa ma mut la New York.
Vreau un nou început.
Viata mea nu a fost una roz. Chiar deloc,din punctul meu de vedere.
Parintii mei nu au avut inca din frageda mea copilărie timp de mine. Tot ce vedeau in fata ochilor era munca,munca si iarăși munca
In orice caz acum ma pregătesc sa închid usa si ma îndrept spre lift.
Cobor jos la parter si astept liniștita mașina. Ma gandeam cum va fi noua mea viata mai ales noua iubire.
Intru in mașina si in secunda doi incepe ploaia.
Stau cu capul rezemat de geam admirând picăturile căzând incet pe geam. Imi aducea aminte de amintirea lui..
Cand a plecat..... a uitat să-mi spună ca ma va durea a uitat să-mi spună că-mi va fi foarte greu,a uitat să-mi spună ca viata mea isi va pierde sensul
- " Titttt"
In acel moment șoferul pune frâna iar eu fac contact cu scaunul ravasindu-mi tot parul.
- Oo nu!! ( zic eu nervoasa)
- Imi pare rau domnișoara ( spune șoferul speriat )
-Multumesc pentru tot
Deschid USA mașinii si o trântesc tare cum nu am mai trântit-o niciodata.
Imi aranjez parul si ma îndrept spre avion.
Intre timp pana mai asteptam la coada m-am gandit sa beau ceva.
M-am dus pana la cel mai apropiat aparat si mi-am luat un suc.
M-am îmbarcat in avion si asteptam indicațiile stewardeselor
- La semnalul meu puneți-vă centurile
Spune stewardesa râzând
Zis si facut!
Ma uitam pe geamul avionului si priveam norii,ma simțeam unica parca aveau aspectul vatei pe băț.
Am zis sa ma culc putin pana ajung ca eram obosita.
M-am lasat putin pe spate iar pleoapele mele sau închis instantaneu.
Ma simțeam uda peste rochia mea albă de mătase care se lipise datorită apei. Parca eram intr-un alt univers totul in fata mea era negru si fara viata, stelele erau si ele in frunte.
Nu știam ce se intampla ?!.
M-am trezit si abia vede ceva,totul era in ceata. Privirea mea era ațintită spre geam dar am auzit cum cineva ma striga.
- Dimnisoara treziți-va
Era glasul stwardezei , totul a fost un vis!
- Ma scuzați! Spun eu stânjenită
Am coborât din avion si m-am îndreptat spre un taxi.
Nu a durat mult si am si ajuns.
Pe drum priveam clădirile zgârie nord
Ma simțeam ca o furnica printre atatea clădiri uriașe. Am ajuns la un hotel cunoscut si mi-am rezervat o camera.
Doamna recepționera mi-a chemat un domn sa ma ajute la băgaje.
- Merci ca ma ajuti. Spun eu râzând
- Nu ai pentru ce,asta imi este datoria. Spune el încrezător
Am intrat in camera,totul era de vis televizor foarte mare un pat cu apa ce ți-ai mai putea dori 😊
Am lasat bagajele si m-am apucat sa desenez.
De mica eram pasionata de desen chiar daca parintii nu au avut grija de mine m-am întreținut singura . In orice caz maine este prima oară la liceul din New York sper sa ma acomodez.
M-am dus sa imi fac un dus. Picăturile imi cădeau ușor pe obraji mei îmbujorați, iar apa parca ma citea din priviri.
M-am imbracat intr-un tricou alb si niste pantaloni scurți negrii si m-am pus in pat la TV, mâncând niste biscuiți.Va multumesc pentru susține si astept părerile voastre si sugestiile 😊💋
YOU ARE READING
Amintirea ( Vol 1)
RomanceN-au ramas decat poze pe care le-am pierdut. Odata cu gândul ca o data te-am avut