#1

95 5 5
                                    

Ochii ei albaștri pătrunzători, părul ei blond strălucitor, buzele ei roșii pline, dantura ei perfectă! Doamne, ce frumoa..
-Jace, Jace! Mă asculți măcar?
Vocea Leonei mă întrerupe din visare.
Leona este fosta mea iubită și ironia sorții a făcut ca acum să fie cea mai bună prietenă a mea! Nu îmi pot imagina viața fără ea, fără sprijinul ei pe care mi-l acordă zilnic, fără glumele ei care fac dintr-o zi plictisitoare și mohorâtă una veselă în care nu mă pot opri din zâmbit! Ne-am cunoscut într-un club. Am încercat, la început să avem o relație, dar n-a mers prea bine! În schimb m-am ales cu o prietenă extraordinară!

-Mda, scuze! Mă gândeam la altceva!
-Asta observ și eu! Ce s-a întâmplat? Știi că poți să-mi spui orice!
-Adevărul e că nu pot să mi-o scot din minte pe fata de la magazinul de dulciuri de azi!
-Ce? Vânzătoarea aia blondă?
-Da! Nu-i așa că e frumoasă?
-Opaa!! Jace s-a îndrăgostit!!..țipase ea, iar eu fac un salt de aproape 2 metri ca să ajung la ea și să-i pun mâinile la gură!
-Taci! S-ar putea să audă..
Prea târziu! Pași grăbiți se aud venind spre ușa mea, iar apoi o fetiță blondă dă buzna în camera mea:
-Jace o să aibă o iubi!! Și o să facă pupi-pupi cu ea!!..țipă ea fericită făcând un fel de dansul ploii prin cameră!
MELANIE. Sora mea mai mică. Mă rog, nu de sânge, e mai complicat! Mama a rămas însărcinată cu 'marea ei dragoste din liceu', care apoi a părăsit-o. Și așa am rezultat eu! Am trăit fără tată, doar eu și mama, până la vârsta de 14 ani când mama s-a căsătorit cu un bărbat doar pentru bani pe care nu îl iubește. A făcut asta pentru mine! Ca să mă crească pe mine! Dar nu regret asta, pentru că m-am ales cu o surioară minunată, Melanie! Ea vine din prima căsătorie a actualului meu tată, care a rămas cu ea în urma procesului de custodie!

O iau în brațe pe sora mea de 7 anișori și o sărut dulce pe frunte:
-Voi pleca acum! Trebuie să mă duc la magazinul de dulciuri!
-Trebuie? Nu-i așa că o să-mi iei și mie ceva?..spus Melanie cu niște ochișori de cățeluș!
-Sigur, pot face și asta acolo!
O las jos, iar apoi îi fac semn Leonei să mă urmeze!
Ieșiți din camera mea, mă confrunt cu o Leona curioasă și interogatorie:
-Cu ce ocazie treci pe acolo?
-La magazinul de dulciuri? De parcă n-ai ști!
-Încă te mai gândești la acea fată?
-Glumești?! De când am plecat de-acolo nu mi-a părăsit nici o secundă mintea!
-Jace...ai grijă! Nu te arunca cu capul înainte fără să știi ce te-așteaptă!
-În limba mea, te rog!
-Adică nu te îndrăgosti așa de ea, din prima! Poate că ea nu simte și nu va simți la fel, iar tu vei fi distrus după! Și nu vreau asta! Știi că te iubesc, da?
-Și eu te iubesc! Și stai liniștită, promit să am grijă!
Ajunși în fața ușii de la intrare, o sărut prietenește pe obraz și îi promit că ne vedem mai târziu. O urmăresc părăsind aleea principală și făcându-se nevăzută după un colț.
O iau și eu din loc urmând aleea care ducea spre magazin. Gândul îmi revine la frumoasa blondă pe care o văzusem astăzi la magazin! Mă plimbam azi-dimineață prin parc cu Leona, când, deodată, i s-a făcut poftă de ciocolată. Așa mă trezisem în acel loc prin cu chestii dulci și aromate, urmărindu-mi prietena printre rafturile pline ochi cu produse. După ce și-a ales o ciocolată cu alune, ne-am îndreptat spre casa de marcat! Și atunci am văzut-o! O fată de înălțime medie, slăbuță, cu un păr blond bogat, ochi albaștri și mari, și cu pielea de o nuanță ciocolatie plăcută se uita în ochi mei și zâmbea. Mie! Timpul s-a oprit în loc, iar inimioare roșii zburau pe lângă noi pe muzica de harpă a lui Cupidon! "Domnule, DOMNULE! 5 lei, vă rog!
Mă trezește din visare o voce blândă și melodioasă! Îi întind domnișoarei o bancnotă de 10 lei și îi spun să păstreze restul cu o voce pe care nici nu credeam că e a mea! Ies afară din magazin mai mult târât și tras de Leona!
Iar acum iată-mă în fața magazinului! Era o clădire de mărime medie, modernă, cu geamuri uriașe de sticlă și o ușă dublă din lemn masiv. Bomboane și acadele erau pictate de-a lungul pereților. Până azi-dimineață nici nu știam că există, deși e  foarte frecventat de oameni de toate vârstele!
Cu inima bătându-mi mai să-mi sară din piept, pun mâna pe mânerul ușilor și le împing. Nici nu știu la ce să mă aștept. Dacă o vedeam ce aveam să fac? Ce-aveam să-i spun? Sigur ar pufni-o râsul dacă m-ar vedea. M-ar cataloga ca 'băiatul-care-nu-știe-să-poarte-o-conversație-și-se-blochează-mereu.
Dar intru. Mă plimb ușor pe lângă rafturi și mă prefac interesat de..(întorc capul ca să citesc o etichetă)..cornuri cu extra ciocolată Chipicao.
Încerc să dau de EA, căutând-o cu privirea. Niciun rezultat. Într-un final mă îndrept spre casa de marcat și observ cu un mare regret că nu era ea acolo, ci o fată cu părul blond și creț. Dacă nu ar fi atât de înaltă și nu ar avea nasul strâmb, ar putea fi chiar frumoasă!
-Știi ceva despre fata blondă care a lucrat aici azi-dimineață?..mă trezesc întrebând-o pe fată. Ce idiot! Scuză-mi impolitețea! Eu sunt Jace!..spun și îi întind  mâna peste tejghea, încercând să îmi repar greșeală!
-Bună, Jace! Eu sunt Aria!..spuse cu o voce pițigăiată întinzând la rândul ei mâna! Și în legătură cu fata blondă, cred că te referi la Jocelyn! Lucrează aici în fiecare dimineață de la 8 la 12. Va veni puțin mai târziu deoarece și-a uitat telefonul și nimeni nu are timp sau chef să i-l ducă!
-I-l duc eu!..spun, mintea părăsindu-mă din nou.

Cucerește-măUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum