-

6.7K 408 24
                                    

   *Jimin's POV*

   Numele meu este Jimin , da , ar trebui sa stii deja asta . Sunt fete din clase mai mari si mai mici care ma plac ... Dar nu mi se pare ca imi place de ele . Vorbesc cu ele si nu am avut niciodata un sentiment ciudat in stomac , ca atunci cand vorbesc cu baieti . Cand ma intalneam cu o fata numita Taeyeon si cand am avut primul nostru sarut, nu m-am simtit bine .. Cred ca sunt gay ...
   Cand ieseam cu baiatul asta numit Jungkook , nu ne-am iubit ... Mi-a placut de el si saruturile cu el se simteau bine , dar iesea cu cineva numit Taehyung ... Atunci a fost momentul cand m-am imprietenit cu Yoongi . Yoongi ar fi fost iubitul perfect . Era frumos , amuzant , cateodata timid , dar ... Ii plac fetele ...
   Dupa primul meu am de liceu , am spus catorva prieteni , unul dupa altul , dar persoanei careia voiam sa ii spun cel mai mult era Yoongi . Yerin a fost una dintre prietenii mei care au aflat  si a luat in primire prea bine stirile ... A fost naucita la gandul de a juca rolul petitorului intre Yoongi si mine , dar am  convins-o sa nu zica nimic . Nu eram pregatit ! Si lui ii plac fetele ! Si ea trebuie sa isi vada de treburile ei ! M-a asigurat ca nu am pentru ce sa ma ingrijorez , iar eu am fost naiv si am crezut-o.

   Urmatoarea zi  , cand eram la ora de sport , Yerin a venit spre mine fugind .

   "In ce bucluc te-ai mai bagat ?'' oftez.
  "Stie !" a tipat . M-am oprit si m-am intors spre ea.
  "Ce?" m-am oprit din a-mi aplica eyeliner in oglinda ce o aveam in geanta .
  "Yoongi stie !" ranjeste Yerin.

   Am bâjbâit , miscandu-mi capul , putându-mi eyeliner-ul in geanta , împreuna cu oglinda. "Esti de necrezut..." . In mai putin de 24 de ore ,Yerin mi-a tradat increderea in ea , spunand un secret pe care nu eram pregatit sa-l impartasesc cu persoana de care ma temeam cel mai mult sa ii spun .

   "Asteapta , esti suparat pe mine ...?" a inceput , uitandu-se cum ma ridic.

  Cu coltul ochiului am vazut cum toata lumea se pregatea sa plece , nemaiavand mult si dadeam frau lacrimilor. Cum am inceput sa ma indrept spre usa , l-am vazut pe Yoongi. Am facut contact vizual si stomacul meu s-a intors pe dos. Am trecut pe langa el si am deschis usa salii de sport.

   "Asteapta , Jimin ..." a spus abia cand usa s-a inchis in spatele meu. Am mers la baie , lacrimi alunecandu-mi pe fata. Mi-am facut drum spre oglinda , asa ca am putut sa imi repar machiajul.

  Tine-te bine , Jimin . Treci peste urmatoarele cateva ore de scoala si poti sa plangi cand ajungi acasa. Am gandit , stergandu-mi lacrimile de pe obraji. M-am concentrat pe respirat , pana , in final , am iesit din baia murdara , ce mirosea a urina si alte fluide ale corpului , ca sangele si voma. Mi-am facut drum pe dupa perete spre urmatoarea ora , vazandu-l pe Yoongi asteptandu-ma.

   Sooo , azi am citit cartea asta si mi s-a parut Interesanta si am fost gen 'de ce sa nu o traduc ?' asa ca i-am cerut permisiunea lui -urhoeseok (Thank you , again ) si mi-a zis ca pot sa o traduc .
   Daca vreti sa mai cititi carti de la ea , intrati pe profilul ei ! Merita citite cartile !!

I'm Gay|TRADUSA|YoonMin ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum