==---

3K 304 9
                                    

   Capitolul contine cuvinte jignitoare !!!

  *Jimin's POV*

   Ma trezesc in patul meu , trebuie sa ma fi trezit in mijlocul noptii si sa fi mers la mine in pat . M-am pregatit de scoala si o vad pe Yerin.

  "Jimin , hei  , deci tu si Yoongi sunteti un cuplu acum sau ...?"

  "Te rog , nu-i spune numele ..." simt cum lacrimi imi inunda ochii , de ce sunt atat de emotiv pentru un nesuferit ?

   Yerin icneste ,"De ce , ce s-a intamplat ? Trebuie sa-l lovesc ?" ii arat postarea si vedeoul pe telefonul meu si isi inctuciseaza bratele .

   "Yoongi nu ar face asta ..." , spune Yerin , "Si uite-l." simt lacrimile cum imi aluneca pe obraji .

  "Hei , Jimin-ah . Hei , Yerin ..." ma indepartez de ei , mergand repede spre baie sa ma relaxez .

   *POV nimanui*

   "Ce s-a intamplat cu Jiminnie ?" Yerin isi ia telefonul si cauta numele persoanei care a postat videoul si i-l arata. "C-ce , cine a filmat asta ?"

  "N-am idee , dar le-ai zis ca Jimin e gay ? Ai incalcat promisiunea pe care Jimin ti-a spus sa nu o incalci ? Min Yoongi , jur pe Dumnezeu ca o sa te ranesc atat de ta-"

  "N-am facut nimic ," spune Yoongi , "Jur , il iubesc pe Jimin atat de mult , e iubitul meu , pai , cred ca inca este ."

   "Nu stiu despre asta , trebuie sa ii explici asta lui la pranz ." Yerin se uita iar la telefon si apasa pe comentarii .

   Gay
 
    #expus

   Omg , l-am avut crush , ew !

   Ew , e asa gay

   Ce gay

   Ma face sa vomit

   Am stiut ca e gay imediat ce l-am cunoscut

  S-a intalnit cu tipul ala Jungkook , nu ? Curva

  Gay

  Fagg

  Ce gay

  Fag

  Gay

   ....

   Fag

  ...

   ....

   "Cat e ceasul ?"

   Yerin se uita la telefon "E timpul sa o repari , Yoongi ."

   Vreau sa va anunt ca mai sunt 3 capitole si termin de tradus cartea :33

I'm Gay|TRADUSA|YoonMin ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum