-----

4K 345 54
                                    

    "Esti sigura ca arata bine ?" Jimin se joaca cu mânecile pulovărului sau cu dungi.

   Yerin ia lentilele de contact ,"Da , acum deschide-ti ochii ."

  ----

  "Arati bine , Jimin ." Yerin isi aranjeaza tricoul si zambeste ,"Arati foarte dragut ."

   Jimin isi musca buza de jos imediat ce intra "E-esti sigura ca Yoongi va fi aici ?"

   "Da , e chiar acolo la bauturi , sa mergem !" il apuca pe Jimin de mana , impingandu-l langa Yoongi.

  "Yerin !" tipa Jimin si se uita in alta parte cand Yoongi ii priveste.

  "Oh , hei , Jimin " , Yoongi zambeste si Yerin tuseste "si Yerin ."

   "Si , bauturile astea sunt gratis ?" Yerin ia doua.

   "Da , Jungkook a fost suficient de dragut sa nu ne faca sa platim noi. " Yerin zambeste , dandu-i una lui Jimin *bautura . Ii da o bautura , nu o palma , ca ar fi fost culmea :)))* .

   Ochii lui Jimin se maresc , "Stii ca nu beau ."

   "Jimin , bea , in seara asta ne distram ."

   "Bine ", Jimin bea shot-ul , încercând sa nu arate cat de tare ii arde bautura gatul.

  Yerin chicoteste ,"Ma duc sa dansez , voi doi faceti ce vreti ."

   "Yeri-" Yerin dispare in multime.

   "Si , Jimin " , Yoongi se uita la el , "Vrei sa mergem sus ?"

   "D-de ce ?" Jimin isi simte fața incalzindu-i-se.

   Yoongi chicoteste , "Yeah , sa ne distram departe de multime ." Yoongi ii prinde mana lui Jimin , tragandu-l pe scari , intr-o camera. Se asaza langa perete si Jimin incepe sa se joace cu degetele sale. "Si , stii de cine iti place , v-vreau doar sa stiu , nu voi spune nimanui, pro-"

   "De cine iti place , Yoongi ?"

  "Pai , depinde , nu stiu daca si el ma place ..."

  "El-?" muzica de jos a pornit , amandoi auzind cântecul Mommae de Jay Park rasunand in camera .

   "Hm?"

   "Da-"

   "Iti plac baietii ?"

   "Pai , sunt bisexual..."

   Jimin ofteaza , "Oh , deci iti plac si fetele..."

   "Da , dar imi place de baiatul asta , foarte foarte mult ."

  "Cum il cheama ?"

   Yoongi zambeste , uitandu-se la Jimin. "Nu m-ai crede daca ti-as spune ."

   "Doar zi-mi ." chicoteste Jimin , dar se opreste cand aude raspunsul lui Yoongi. "

  "Imi place-"

   Yerin deschide usa , "Hei ! Vino jos cu mine , Jimin , vreau sa dansez cu tine !"

  "D-de ce cu mine ?" striga Jimin , inrosindu-se.

  "Pentru ca esti cel mai bun dansator pe care il stiu , acum haide !" Jimin ofteaza , ridicandu-se , trecand pe langa Yerin , dar Yoongi se ridica , prinzandu-l de mana .

  "Vin cu tine ." Yoongi  il tine de mana pe Jimin pana jos . Acum melodia You know de Jay Park se face auzita . Yerin il impinge pe Jimin departe de Yoongi , ducandu-se in centrul camerei , dansand cu multe fete si multi baieti . Yoongi isi încrucișeaza bratele la piept .

   Cel mai bun dansator , hm ? Sa vedem , micitul meu Jimin-ah.

  

 
    Jimin si Yerin incep sa danseze intr-un mod sexy ca in video . Odata ce cantecul se termina , Jimin e transpirat , respirand greoi. Jimin se indreapta spre Yoongi .

   "Iti voi aduce o bautura , ne vedem acolo ." spune Yoongi si Jimin da din cap , intorcandu-se in camera in care au stat , asezandu-se pe jos si concentrandu-se pe respiratia sa .    Yoongi intra in camera si ii da bautura , care era apa , si Jimin soarbe din ea , punand-o jos . "In legatura cu cine imi place" , incepe Yoongi si Jimin sta pe genunchii sai .

   "De cine iti place ?" Jimin sta pe coapsele lui Yoongi , zambindu-i .

   "De t-tine ..." Jimin il apuca de pulover pe Yoongi , prinzandu-l intr-un sarut . Buzele lor se ating , amandoi rosind , miscandu-le in sincron , mana lui Yoongi incurcandu-se in parul lui Jimin si cealalta in jurul gatului celui mai tanar .

   Se despart din sarut si Jimin ii zambeste lui Yoongi , "Si eu te plac ."

   Wooow , cred ca e cel mai lung capitol tradus de pana acum ! Stiu ca unele fraze au sunat ciudat , dar chiar a fost greu sa le dau un sens calumea in romana.

I'm Gay|TRADUSA|YoonMin ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum