H5

5 1 0
                                    

Toen we daar aankwamen zaten we helemaal onder het kots gaver. mijn moeder had al gebeld dat het was gebeurt dus hij had de douche al aangezet in die tussentijd moest ik wachten. Ik vond het raar om alleen beneden te zitten in een wild vreemd huis. De nieuwe man was opzich wel aardig hij bood me drinken en schone kleren aan want om de week kwam de zus van thijs, zo heet mijn nieuwe stiefbroer hij is ook 16. Toen mijn moeder klaar was met douchen strompelde ik naar boven. Ik liep naar de badkamer. Ik wist waar ie was want er kwam heel veel stoom uit enzo you know. Dus daar liep ik naar binnen en schrok ik hoor in een keer keihard de deur dicht klappen, ik kijk of hij op slot zit . Dat niet maar wel weer een briefje. Ik kijk er naar en het maakt me al bang.
Blij met je nieuwe zusje en broertje leuk gevoel toch.
Die tekst geeft me een rilling ik laat me snel wegdromen onder de stralen van de douche . Ik had lekker een zacht muziekje op ( Marcus & Martinus) dat liedje stelt me weer gerust. Als ik klaar ben met 1 kilo shampoo op me gooien. Loop ik naar beneden en zeg schone scheidt uh geit. Hahahaha zegt Martin. Sophie dit is Thijs zegt martin.o nee dat is mijn "ex" maar onze ouders wisten niks van onze verkering.' Hij geeft me een warme hand met en zegt heb jij hier ook al een hekel aan. Ik knik snel en zeg een snelle ja, iemand die het zelfde denkt en super hot is en mijn "ex" Ik loop naar boven en wil wat aan Thijs vragen ik loop richting zijn kamer en klop op de deur maar dat hoorde hij niet dus ik loop binnen hij had op dat moment net zijn shirt uit. Geluks momentje, hij schrikt en duwd me de deur uit ik roep nog wacht maar dat had geen zin. Ik loop Naar mijn "kamer" er staat een oud bed in maar oké ik ga er op Liggen.

Ik kon er gewoon niet op slapen dus liep naar beneden om te vragen of er nog iets anders was de enigste optie was om bij Thijs in bed gegaan liggen  . De volgende ochtend word ik wakker naast Thijs wakker en hij dacht dat ik zijn knuffel was ofzo hij trok me tussen zijn armen op zijn buik hij schrikt weer en geeft me een klap in mijn gezicht en duwd me weg, ik probeer uit te leggen wat er is gebeurd en toen hij het begon te snappen zij hij tegen mij dat zijn oude stiefzusje hem aanraakten enzo voort. Dus hij was bang toen hij zag dat een ik meisje was. ik moest eerder weg dan Thijs, ik moest nog mijn doerak nog zijn medicijnen geven anders gaan zijn darmen misschien verstoppen en dat wil ik echt niet dus ik spring op mijn fiets en fiets naar mijn vader. Eenmaal daar zie ik Ali die al klaar staat om te vertrekken en ik vroeg of zij als ik bij mijn moeder ben of zij een klein Beetje SAPIE in het kleine bakje over wil doen en dan leg ik er uit waarom enzo. Op de weg naar school komen Thijs weer tegen . Ik vertel tegen Alison dat hij mijn nieuwe stiefbroer, ze gilt en zegt lekker ding heeft je moeder goed gedaan op dat moment kijk ik heel even triest weg. en begin over  het briefje wat ik gisteren heb gekregen en we praten erover tot we bij school aan komen. Eenmaal op school loopt Ali even weg end dan Loïs loopt op me af en desie grijpt me vast en zegt dat ik verplicht na school naar haar moet komen. Ik knikte ja maar ik wou dat echt niet want ik had ook al met Ali afgesproken om samen te gaan rijden.

Geen toekomstWhere stories live. Discover now