I.

51 3 2
                                    

Terka
Jako každé ráno mě probudí budík. Mám školu ráda. Asi se ptáte jak někdo může mít rád školu, ale taky by jste ji měli rádi, kdyby jste chodili na anglický gympl. Tato škola je úžasná, už jen proto, že do ní chodí hezcí kluci, ale taky proto, že to není tak obyčejná škola, je to škola na způsob amerických škol a pro zlepšení výuky, na kterou je tento gympl zaměřen, ano angličtina, se tam po celý den mluví anglicky. Zatím co jsem se vám tady vyzpovídala jsem se stihla učesat, vyčistit zuby, nalíčit což u mě znamená řasenka nic víc, tak i nasnídat. Teď oblečení, dokážu před skříní sedět klidně i hodinu, ale dneska na to mám je půl hodiny, budu si muset pospíšit. ,,Už to mám" řekla jsem si pro sebe a vzala kusy oblečení. Vybrala jsem obyčejný černý skinny džíny, bílé triko a červeno-černou kostkovanou košili. 8:10 čas na to jít na autobus, tato škola totiž začíná o půl devátý a to je na tom to nejlepší, nemusíte vstávat v šest. Zatím co jsem se obouvala přišla mi zpráva na messsengeru od mojí nejlepší kámošky Dáni že už jde na autobus. Miluju tu holku, ale až po Hoodovi.

Ve škole
Jako první hodina ájina. No jo co na této škole čekat že jo? Na základce jsem angličtinu neměla ráda, ale teď jí miluju a k tomu mi pomohli 5sos. Od té doby co mi je Dáňa ukázala, jsem je začala mít víc a víc radši a teď je úplně žeru. Na ájině nám dali nějaký papíry o tom, že se budeme moct zúčastnit výměnnýho pobytu. Nevím ani jestli se mi tam bude chtít, pokud pojede Dáňa tak nejspíš pojedu taky. Den ve škole proběhl celkem rychle a i když jsem říkala že mám školu ráda, tak nic nemění na tom, že se těším až přijdu domů a půjdu si zakopat. Mám ráda fotbal, ale jen v určitý míře, nechci za někoho hrát, ale jenom si kopat a tak. Rovnou vyvenčím svýho psa Daisy. Někdy mi přijde že jsem hodně podobná Calovi, mám ráda fotbal, psi a hraju na basovku. Z přemýšlení mě vytrhl hlas zvonku, který oznamuje že je konec hodiny a tohle je poslední hodina, takže konečně domů.

Večeř

Potom co jsem si šla společně s Daisy zakopat, jsem četla ten papír. Výměnný pobyt bude do Anglie, Ameriky a AUSTRÁLIE? Bože můj, tam musím! Celá nadšená jsem to volala Dáně. Po půl hodinovém rozhovoru, jsem šla i s papírem v ruce na večeři. U nás doma si všechno říkáme při společné večeři, takže je to ten pravý čas na to, to rodičům ukázat. Jenom se na mě s úsměvem koukli a řekli že si to musí ještě promyslet. Vždycky když tohle řeknou, nevím jestli jo nebo ne, někdy je to ne a někdy jo. Po večeři jsem šla nahoru do svého pokoje. Asi tak hodinu jsem si psala s Dáňou, její rodiče jí to dovolili, takže doufám že tam pustí i mě. S úsměvem jsem zamkla mobil a šla do koupelny. Udělala jsem večerní hygienu a šla spát.

Ráno

Dnes je sobota takže jsem vstávala kole dvanáctý. Sešla jsem po schodech dolů. Na stole ležel ten papír, šla jsem se podívat jestli už ho nezaškrtli nebo tak, ale nic. Nasnídala jsem se a šla zpátky nahoru a udělala ranní hygienu jako vždycky. Dnes se budu jenom válet, pak možná půjdu ven s Dáňou a třeba by jsme mohli vyvenčit i psi. Dáňa má dva psi, Tessu a Bada. Oba dva jsou to německý ovčáci, zatím co já mám border kolii. Vždycky s něma jdeme na cvičák. Bydlíme v malé vesnici, ale tři kilometry odtud je maloměsto. Je tam malý nákupní centrum s pár obchody, pak nějaký dětský hřiště a cvičák. Jak jsem říkala, půjdeme na cvičák, za půl hodiny máme sraz na zastávce.

Na cvičáku

Psi běhali a my jsme si povídali o všem možným. Začali jsme tím výměnným pobytem a skončili u toho jaká by byla náhoda kdyby jsme potkali 5sos. Po třech hodinách jsme se rozhodli, že půjdeme domů. Bylo pět hodin, když jsme se loučili a šly každá na opačnou stranu, bydlíme od sebe asi 500 metrů. Když jsem přišla domů tak mi rodiče oznámili, že se rozhodli a pustěj mě tam. Teď jsem skákala tak dva metry vysoko jako Mikey na koncertech. No jo, to mi připomíná že bych mohla za ten celej den zkouknout sociální sítě, abych o něco nepřišla. Po večeři jsem běžela nahoru do svého pokoje a skočila do postele. Začala jsem projíždět sociální sítě. Nejdřív snapchat, začala jsem se smát jak jeblá, byl tam Ash jak vysoko zpívá, pak jsem se koukla na insta tam přidali 4 hodně sexy fotky, twiter, jenom tam napsali pár "blbostí" a nakonec youtube, vždycky se koukám jestli něco nepřidali, i když by to dali na insta, ale i tak. Když tam nic nepřidali zkoukla jsem svoje oblíbený youtubery a cracky o 5sos . S úsměvem na tváři jsem šla do koupelny, pustila jsem na sebe proud horké vody a zpívala si písničky od 5sos, pak jsem si zpívala Pink fluffy unicorns dancing on rainbows. ,,Jsem dost jeblá dneska" řekla jsem si pro sebe. Vylezla jsem ze sprchy, vyfénovala jsem si vlasy a učesala jsem si je, vyčistila jsem si zuby a šla zpátky do pokoje, lehla jsem si na postel, napsala Dáně že můžu jet. Zamkla jsem mobil, zavřela oči a chtěla usnout. Po asi hodině a půl se mi to povedlo.

Výměnný pobyt (5sos)Kde žijí příběhy. Začni objevovat