Elena's POV:
From: Harry
Ideme na jednu párty,ktorú organizuje náš kamarát.Chceš s Melody prísť? x
To: Harry
Hmmm jasne,prečo nie? O koľkej?
From: Harry
Buď hotová o 19:30.Chalani a ja vás vyzdvihneme.
Mobil som si odložila a pozrela sa na Melody. "Ideme na párty za," zastavila som sa a pozrela sa na hodiny. "Hodinu."
Melody sa usmiala. "Yay!" zajasala čo spôsobilo,že som sa zasmiala.
Potom som išla hore do mojej izby a vošla do sprchy.Keď som bola hotová,vyfénovala som si vlasy pokým neboli perfektne rovné.Spravila som si make-up,išla som do skrine a vybrala si outfit na párty.Nakoniec som sa rozhodla pre kvetinkovaný,vyšívaný crop top,ktorý ukazoval moje brucho a čierne skinny džínsy.Spolu s tým som si nasadila modré lodičky a bola som hotová.
Prešla som do obývačky a uvidela som,že Melody je hotová tiež.Mala na sebe šortky,červené tielko,kožený kabát a kotníkové topánky.Hodina prešla tým,že sme sa pripravovali a čoskoro prišli chalani.Melody a ja sme vyšli a nastúpili do ich dodávky,boli sme pozdravené piatimi chalanmi.
Keď sme boli usadené v dodávke,išli sme tam,kde bola párty.Keď sme sa tam dostali a vystúpili z dodávky,spomienky z pred roka a pól vošli do mojej mysli.Ako sme Harry a ja chodievali na takéto stredoškolské párty a kde sa na mňa raz Harry nahneval pretože sa Jamesovi podarilo ma vtiahnuť do rohu.
Dom bol veľký-gigantický.Cez reproduktory sa ozýval hlasitý hlas Pitbulla.Vošli sme dnu a hneď som si všimla opitých ľudí,ktorí tancovali.Kráčali sme cez skupinku.Chytila som Melodinu ruku,obe sme išli k pitiu.Zobrala som sebe a jej pivo v červenom pohári a poďakovala mi.
"Plánuješ sa dnes večer opiť?" pozdvihla obočie.
Zasmiala som sa a pokrútila hlavou. "Nemyslím si,že by sa to mame páčilo."
Melody sa zasmiala,prikyvujúc kým sa napila z jej piva.Čoskoro sa rozprávala s nejakou dievčinou a zrazu som pocítila dve veľké a teplé ruky na pokožke môjho brucha a vystrašila som sa.Môj pohár som zovrela silnejšie,moje telo sa naplo. "Kľud." známi hlas zašepkal a teplý dych ovial moje ucho. "Som to len ja."
Úľavne som si vydýchla,okamžite sa ukľudňujúc. "Vystrašil si ma."
"Prepáč." chrapľavo sa zasmial.
Harryho ruky zostali na mojom bruchu,priťahujúc si ma bližšie,takže môj chrbát bol opretý o jeho tvrdú hruď.Vôbec to nebolo čudné.Nič z tohto nebolo cudzie.Harryho držanie bolo tak správne a nechcela som aby ma pustil.Namiesto aby som mu niečo povedala,zdvihla som môj pohár a napila sa piva.Harryho kučery ma šteklili na líci a moje zuby sa zahrýzli do mojich pier.
"Chceš tancovať?" spýtal sa.
"Iste." zasmiala som sa a položila som si pohár.
Harry ma zobral na tanečný parket,kde boli všetci.Harry a ja sme sa stratili v dave,tancujúc na hlasitú pesničku.Ako sme tancovali,stretli sme sa so zvyškom chalanov a Melody.Všetci sme tancovali vo veľkej skupinke,smejúc sa.
Po chvíli som vyšla von,kde bolo niekoľko ľudí.Bol tu veľký bazén,v ktorom boli ľudia,pijúc a proste sa hrali.Páry sa bozkávali spôsobujúc,že som sa pozrela preč.Potom som si sadla na okraj bazéna,dávajúc si dole topánky a nohy som si ponorila do studenej vody.Rukou som si prešla cez vlasy,moje nohy sa pomaly pohybovali vo vode.
"Vieš,on ťa stále miluje." zrazu sa ozval hlas.
Pozrela som sa hore a vedľa mňa stál Louis. "Čo?" spýtala som sa zamračene.
"Harry." Louis objasnil,vyhrnul si džínsy a sadol si vedľa mňa,nohy si dal do vody. "Stále ťa miluje."
Hrýzla som si spodnú peru,pozerajúc sa dole do vody. "To nemôžeš vedieť." zamrmlala som,moje dlane sa opreli o zem.
Louis sa zasmial a odpil si z piva,ktoré mal v ruke. "Ver mi,viem to." uistil ma. "Harry mi to sám povedal."
Moja hlava sa zdvihla a pozrela som sa na hnedovlasého chalana. "Čo?" spýtala som sa s rozšírenými očami.
Louis prikývol a pomaly pohyboval s nohami vo vode. "Nikdy neprestal.Myslím tým,si prvé dievča,ktoré Haz miloval.Naozaj si myslíš,že by ťa tak ľahko nechal?"
Silnejšie som si hrýzla peru,keď som sa na neho pozrela. "Si opitý?" spýtala som sa.
Z Louisových pier sa ozval smiech,keď pokrčil ramenami. "Možno."
"Mnoho ľudí je hlúpych,keď sú opití." zamrmlala som. "Premieňaš sa na Dr.Phila."
Louis sa zasmial. "Vieš aký som."
Obaja sme sedeli na kraji bazéna,rozprávajúc sa.Bolo čudné že, Louis bol vážny aj keď je opitý,ale má to aj výhodu.Dáva vám rady a je celkom užitočný ak to s vami ide do tuhého.Potom čo som sa postavila,Louis a ja sme sa vrátili na párty.
Ako som sa predierala cez skupinku,zrazu som zbadala známe kučeravé vlasy. "Ahoj." usmiala som sa,keď som sa dostala k Harrymu.
Harry sa usmial a pozrel sa na mňa. "Ahoj.Kde si bola?"
"Len som sa prechádzala." pokrčila som ramenami. "Louis je opitý."
Harry sa zasmial. "Áno,tak isto aj ostatní.Myslím,že by sme už mali ísť."
Potom čo zhromaždili chalanov a Melody,odišli sme.Zayn a Niall boli úplne na mol,Louis a Melody boli podnapití a jediní,ktorý neboli opití boli Liam,Harry a ja.Harry nás najprv odviezol k môjmu domu.
"Zoberiem ju." povedala som,pozerajúc sa na Melody,keď som sa odpásala.
Liam sa zasmial. "Tak to nie." povedal. "Haz,zanes Melody do jej izby.Budem dávať pozor na týchto idiotov."
Harry prikývol,vystupujúc z auta a Melody niesol svadobným štýlom.Prešli sme ku vchodovým dverám,zobrala som si kľúče z tašky a otvorila dvere.Vošla som dnu a Harry ma nasledoval kým niesol Melody v jeho rukách.Otvorila som dvere do Melodinej izby,Harry ju opatrne položil na jej posteľ a vyšli sme z jej izby.
"Vďaka." vďačne som sa na neho usmiala. "Nebola by som schopná ju vyniesť hore."
Harry sa jemne zasmial. "Nie je začo." odpovedal a potom si povzdychol. "Už pôjdem."
Prikývla som,pozerajúc sa na neho cez moje mihalnice. "Dobre." povedala som. "Uvidíme sa um,neskoršie."
Harry prikývol keď sme zišli zo schodov.Prešli sme k dverám a ruku som si dala na kľúčku. "Dobrú,Elena."
"Dobrú,Harry." usmiala som sa.
Predtým než odišiel sa Harry naklonil a pobozkal mi líce.Slabo sa uškrnul a vyšiel von.Moje líca sa začervenali,keď som zatvorila dvere,otáčajúc sa a opierajúc sa o dvere.Harry ma raz zabije.
CZYTASZ
They Don't Know About Us (Sequel)
FanfictionElena a Harry.Stredoškolský miláčikovia. Elena Carter.Fotografka v Los Angeles. Harry Styles.Dievčatá uctievajú zem po ktorej kráča. Ľudia poznajú Elenu ako ex priateľku slávneho Harryho Stylesa,ale k jej šťastiu ju fanúškovia neobťažujú.Aj keď má n...