Junior 2

12 0 1
                                    

Będzie zaskok!!! Nie spodziewaliście się tego napewno!!!!!


Junior nie wiedział, że ma brata. I że jego brat jest tysiąc razy bardziej przystojniejszy niż on.

Pojawił się nagle w jego drzwiach. Przez chwilę wydawało mu się, że patrzy w lustro, tyle że jego odbicie ma upiększający filtr ze Snapchata, który ukrywa jego opuchnięte od płaczu oczy i usta od interakcji z Owenem.

- Siemka :) - powiedziało jego piękniejsze odbicie i uśmiechnęło się.

- Eeeeeeeeeeee dzień dobry - odpowiedział Junior. - W czym mogę pomóc?

Patrzył na niego i uświadamiał sobie coraz bardziej, że mógłby wyglądać tak ładnie, gdyby nie śmierć Mo. Natychmiast z oczu popłynęły mu łzy.

- Jestem twoim bratem, Junior. Mam na imię James.

- Fajne imię - zauważył Junior, ocierając oczy.

- Junior, wracaj do łóżka ( ͡° ͜ʖ ͡°) (Owen tęskni :33333)

- Kto to? - rzekł James, zaglądając do mieszkania z zaciekawioną miną.

- Mój chłopak Owen.

- Aha. Do zobaczenia później.

James wyszedł. O dziesiątej Junior był z powrotem w łóżku, po tym jak zjadł śniadanie.

- Jadłeś pasztet z zająca - oświadczył Owen, gdy popieścił jego język swoim. - I czy wyczuwam mleko?

- Tak,

- To był mój kartonik mleka - warknął Owen i złapał go za włosy. - Jak śmiałeś wypić moje mleko!!!!

Junior zapomniał, że to było mleko Owena. Zaczął płakać, bo czuł się tak okropnie winny. Nim się obejrzał, nie mógł oddychać buzią, bo była zatkana przez ssące usta Owena. Chyba starał się odzyskać mleko, wyciskając je z jego języka.

- Wysysnę mleko z Twojego języka - postanowił Owen dając mu chwilę na złapanie oddechu. Ssał tak mocno jak wętylator

Junior przy Owenie zapominał o Mo. Ale kiedy przypominał sobie od czasu do czasu, to płakał. I wtedy Owen się denerwował i wyglądał groźnie. Był zazdrosny o tamtą dziewczyne. Ale teraz leżał w jednym łóżku z nim i był szczęśliwy kiedy mógł gładzić językiem wnętrze jego jamy ustnej.

Owen musiał iść do pracy i Junior został sam. Do 15:21 płakał, a potem włączył karaoke i zaśpiewał piosenkę.

- You and I,

We're like fireworks and symphonies exploding in the sky.

With you, I'm alive

Like all the missing pieces of my heart, they finally collide.

So stop time right here in the moonlight,

'Cause I don't ever wanna close my eyes.

Without you, I feel broke.

Like I'm half of a whole.

Without you, I've got no hand to hold.

Without you, I feel torn.

Like a sail in a storm.

Without you, I'm just a sad song.

I'm just a sad song.

With you I fall.

It's like I'm leaving all my past in silhouettes upon the wall.

With you I'm a beautiful mess.

It's like we're standing hand in hand with all our fears upon the edge.

So stop time right here in the moonlight,

'Cause I don't ever wanna close my eyes.

Without you, I feel broke.

Like I'm half of a whole.

Without you, I've got no hand to hold.

Without you, I feel torn.

Like a sail in a storm.

Without you, I'm just a sad song.

You're the perfect melody,

The only harmony

I wanna hear.

You're my favorite part of me,

With you standing next to me,

I've got nothing to fear.

Without you, I feel broke.

Like I'm half of a whole.

Without you, I've got no hand to hold.

Without you, I feel torn.

Like a sail in a storm.

Without you, I'm just a sad song.

Without you, I feel broke.

Like I'm half of a whole.

Without you, I've got no hand to hold.

Without you, I feel torn.

Like a sail in a storm.

Without you, I'm just a sad song.

I'm just a sad song.

Potem znowu płakał jak wierzba. O 19:03 wrócił Owen i zlizał sól z jego twarzy. Całowali się do późna w nocy i spali w swoich ramionach.


Mam nadzieje,, że się podobało!! Junior x Owen to moje OTP <333333

god bles Magnolia

SZCZENŚLIWE ZAKONICZENIE DLA OWENAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz