Dotykał jego języka swoim bardzo gwałtownie. Junior jęczał.
Głaskał go delikatnie. Junior wzdychał.
Łaskotał od spodu. Junior drgał.
Często dało się wyczuć, co jadł. Najczęściej były to słodycze. Smakował wtedy słodko jak dziecko.
Nie lubił go całować, kiedy płakał. Wtedy jego słone smarki oblepiały mu język i trafiały do jego organizmu. Wolał jego ślinę bez łez.
Wcześniej, gdy go widział, zastanawiał się, jak to by było go pocałować. Zastanawiał się, czy trudno by było wypchnąć jego język z ust. Okazało się, że Junior wolał,. gdy mięsień Owena prowadził w tym zwariowanym tańcu, a sam nie atakował.
Znał już bardzo dobrze jego buzię. Wiedział, że nie ma żadnych ósemek oraz jednej piątki na dole, po prawej stronie. Jego język zbadał wszystko. Kiedy zamykał oczy, potrafił wyraźnie wobrazić sobie wnętrze ust Juniora.
Junior był jak lalka. Dawał się eksplorować jak zwykły zapomniany ląd.
Ale był mokry jak ocean.
- Przestań ryczeć!!!1! - krzyknął na niego.
- Nie mogę!!!!! Tak mi smutno!!! :cccc - zawył Junior.
Owen zatkał mu usta swoimi ustami. Zawsze tak robił.
- Przestań ryczeć albo przestanę cię całować - zaproponował.
- Dobra
Junior przestał. Powoli zapominał o tamtej dziewczynie. Owen zawsze wiedział, że całuje lepiej od niej.
PÓŹNIEJ
Owen wszedł do domu i zastał Juniora całującego się z jakąś kobietą.
- Co się tu dzieje??! - wykrzyknął, wbiegając do mieszkania i rzucając zakupy na ścianę.
Równocześnie po błękitnej tapecie i twarzy Juniora popłynęły łzy i sos pomidorowy i wyglądało to jak krew i woda tryskające z rany Jezusa Chrystusa (WESOŁYCH ŚWIĄT!!!!!11!!!!!!!1).
- Jestem Tifani - powiedziała dziewczyna i odkleiła się od Juniora. - Dostałam wiadomość, że ten tu chłopak myśli, że lubi innych chłopców i przyszłam go przekonać do Jedynej Słusznej Orientacji(TM).
- Ale on dobrze wie, kim jest!!!!!
- Musi się mylić, bo on, Junior, nie może lubić chłopaków, bo jest za przystojny. - I pocałowała chłopaka Owena.
- Odejdź od niego!!!!!!!
On, Owen, przypomniał sobie wtedy wszystkie walki, jakie widział w swoich ulubionych anime, i przystąpił do dzieła. Z pomocą Juniora wykopał Tifani za drzwi i pocałował swojego chłopaka w usta.
- Nie uważasz, że jesteś hetero, prawda? - zapytał go, marszcząc brwi.
- Nie, ani przez chwilę tak nie myślałem - odrzekł Junior.
- Naprawdę?
- Tak
- Ta ******************(cenzura) nie pomieszała Ci w głowie?
- Nie
- To bardzo się cieszę.
Owen bardzo się cieszył. Położył się z Juniorem do łóżka i seksili się całą noc.
KONIEC
Ku chwale Magnolii!!!!!!1 And naszemu Bogowi Jedynemu, którego Syn ma dziś urodziny!!! (Mam nadzieję, że to nie źle, że piszę słowo seks 25 Grudnia hahahah) Sory za ostre słowo ale ta Tifani wkurzyła Owena i należało jej się XDDDDD
To już koniec!!!!! Mam nadzieję, że będziecie do tego wracać Czytelnicy!!!! To było fajne!!! Ale to już koniec!!! WESOŁYCHŚWIĄT!!!!!
PS Dzięki Magnolii za te charactery, które mogłam użyć!!!!!!!!
PPS MAm nadzieję, że nie za długa końcówka hihihihih!!!!1!!!
PAAAA!!!!
CZYTASZ
SZCZENŚLIWE ZAKONICZENIE DLA OWENA
RomanceFanfik fanfika "Szukając celu" do muzikalu Starship. Dla Magnolii, bo jestem fankom!!!!!!!!!1!!!11! Kocham OwenxJunior, kocham, kocham <33333