1. fejezet

382 24 9
                                    

                                              Diák szemle

Halálváros micsoda szép gyönyörű város. Süt a nap a madarak csicseregnek minden teljesen szimmetrikus. Az egyik házból hirtelen lezuhan az egyik ember:

-Te rohadék! - ordította egy lány, kinézve a szilánkosra tört ablak párkányán.

-Maka értsd meg nem én voltam - mondta Soul.

-Na persze a reggeli magától égett oda mi!? - kérdezte Maka és Soul fejére dobta a serpenyőt.

-Szia Soul - szólalt meg valaki az utca sarkáról.

- Blackstar!- rohant Soul az árnyék felé és mikor odaért elkezdte fojtogatni.

-Mond hogy van nálad kaja kérlek! - mondta Soul Blackstarnak.

-Van van persze nyugi - nyugtatta le Blackstar Soult.

Blackstar mindig is aranyszívű gyerek volt, de amikor Mifunével harcolt azóta sokkal kedvesebb, mint máskor.

-Egyébként miért kell neked a kajám Soul? - kérdezte Blackstar Soultól.

Soul a betört ablakra mutattot. Az ablakban egy lány állt fekete szoknyában és pólóban.

-Nem nekem kell - mondta Soul. -Hanem neki.

-Oh szervusz Maka - mondta Blackstar. - Mi történt?

Ekkor Maka leugrott az ablakból.

-Semmi - mondta. - Ez a baromarc már megint elrontotta a...

-Értsd már meg,hogy nem én voltam hanem Bla...

Ekkor Maka arcon rúgta Soult, aki szép ívben a villanyoszlopnak csapódott.

-Ne szakíts félbe! - mondta Maka és Blackstarhoz fordult. - Na szóval hol is tartottam... Ja igen ez a baromarc elrontotta a reggelit és kifogásul azt mondja, hogy... - és Soul-ra mutatott.

-Nem én voltam hanem Blair - mondta Soul miközbe próbált felállni. -Különben is, nem vagyok annyira hülye, hogy halat süssek neked reggelire, meg amúgyis...

-Nem szeretem - vágta közbe Maka.
A lány ekkor elkezdte a talajt bámulni. Elpirult.

-Na látod és még,hogy semmit nem tudok rólad - sértődött meg Soul.

-Na, ne hisztizzél -nevetett Maka. - Köszi Blackstar a kaját elfogadjuk.

Ekkor Tsubaki is előjött az utca sarkáról. Tsubaki úgy nézett ki, mint egy 12 éves tini. Most nem a szokásos ruhája volt rajta, most különleges ruhát vett fel. Egy piros dzseki volt rajta és egy piros szoknya nem szokásos szoknya volt ez hanem az a szoknya volt, amikor Asurát a démonistent legyőzték. Ezt vette fel az ünnepségre, ami Asura halálát jelképezte.

-Srácok tudtátok,hogy két új diák jön a suliba? - kérdezte Tsubaki.

-Reméljük teljesen szimmetrikusak lesznek - mondta Soul.

Ekkor mindenki elkezdett nevetni.

-Nagyon vicces valaki - mondta egy hang Soul mögött.

Soul megfordult, de ekkor egy ököl köszöntötte. Soul eldőlt, mint a kivágott fa. Erre mindenki elcsöndesült.

-Szervusz Kid - mondták mindannyian.

-Miről maradtam le? - kérdezte és felsegítette Soult

Kid háta mögül Liz és Petty jelent meg.

-Sziasztok lányok - köszöntötte őket Maka.

- Tudtok valamit az új diákokról? - kérdezte Blackstar Kidet.

-Néhány dolgot tudok, de csak amiatt, mert nekem őket körbevezetni a suliban - mondta Kid és sóhajtott egyet.

- Mi a baj Kid? - kérdezte Liz.

Ekkor Kid sírni kezdett és elkezdett kiabálni.

- ELFELEJTETTEM HÁROMSZÖGBE HAJTANI A WC-PAPÍRT!

Petty nevetni kezdett.

- De buta vagy Kid, már rég megcsináltam.

- Mi? - szipogott Kid. - Azt hittem hogy te erre nem vagy képes.

- Jaj ne hülyéskedj már, mindig megcsinálom, te tanítottad - mondta Petty.

- Köszönöm - fordította komolyra a szót Kid. - Na a diákokról úgytudom, a fegyvermestert Shaunnak hívják a fegyvert pedig Mikának.

- Egy kérdés - kezdte Blackstar. - A Mika fiú vagy lány név?

Liz  tockost adott Blackstarnak.

- Milyen kérdés ez, hát persze, hogy lány név - mondta dühösen Liz.

-Na csillapítsuk az érzelmeinket - mondta Kid. - Visszatérve a diákokra, a fegyver kettő fegyverré is tud változni, az első fegyver mód az egy óriás bárd, a másik egy ostor.

- Azta - mondta Maka. - Kíváncsi vagyok, milyen lehet a lélekrezonanciájuk.

- Én is - mondta Soul. - De most már menjünk, mert a végén még elkésünk.

- Rendben - mondták a többiek.

- De előtte odaadom Makanak és Soulnak a kajáját - mondta Blackstar.

- Jó ötlet - mondta Tsubaki.

Blackstar a táskájából kettő szendvicset vett elő és odaadta Makanak és Soulnak.

- Köszönjük Blackstar - mondták.

Elindultak az akadémia fele. Az út szép és tiszta volt mindenki vidám volt és erőteli. Mikor felértek az akadémia legutolsó lépcsőfokára emberözön fogadta őket.

- Mi történik itt? - kérdezte Kid.

Kid és a többiek belefurakodtak a tömegbe és amikor már az elején voltak, ott állt az akadémia előtt két ember.

Az egyik lány a másik fiú volt.

- Ők lesznek azok - mondta Blackstar. -De mi bennük annyira jó, hogy hatalmasságomat is felülmúlja?

Ekkor Kid egy távcsövet adott Blackstarnak és belenézett. A fiú meg a lány nem egymás mögött áltak.

A a lány a fiú hátához volt hozzánőve.

soul eater. Az új diákok(fan fic)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora