Tanıtma

16 3 0
                                    

Güneş alyanak=18 yaşında lise son ogrencidir .Yengeç burcudur annesiyle kalmaktadir annesi babasi ayridir küçük kız kardeşi vardır. .Çok sevecendir eski okulunda büyük bir kavga çıkardıkları için okullarından  atılmıştır. En yakın arkadaşları kumsal ve masaldir ..eski okulunun en iyi popüler kizidir.5 kızı hastanelik etmistir. 

Masal atakol= 18 yasinda lise son ogrencisidir burcu baliktir Annesi ve babası küçük yaşlarda yetimhaneye birakmistir.Gunesin annesi yetimhanede çalıştığı için , kızıyla aynı yaşta olduğunu görünce o zamanlar güneşinde bir kardeşi olmadığı için masalı evlatlık almıştır..en iyi arkadaşları güneş ve kumsaldir ezik kizdir ama her daima güneş ve kums al onu korur.

Kumsal  Bademci= 18 yaşında lise son ogrencisidir aslan burcudur en yakın arkadaşları güneş ve masaldir .Annesi onu çok küçük yaşlarda terketmistir ve babasıda borçları yüzünden intihar etmiştir. SU AN halasinin yanında Kuzenleriyle kalıyor. ..Güneşin annesiyle kumsalin halasi tanıştığı için kumsal ve güneş ,13  yıldan beri arkadaşlardir  kumsal ve masal güneşin sayesinde tanısmistir. 2 kızı komaya sokmustur.

Uraz barbarosoglu =En büyük mafyalardan biridir.18 yaşındadir aslan burcudur annrsiyle beraber kalmaktadir 3 kişiyi öldürmüş ama kızlar için vazgecilmezdir ünlü bir Playboydur😂EN YAKIN ARKADAŞLARI  TOPRAK VE RUZGARDIR

TOPRAK dalkiran=18  YAŞINDA lise son öğrencisidjr annesi ve babasıyla kalmaktadir 2 yakın arkadaşı Uraz ve ruzgardir en büyük 2 inci mafyadir yengeç burcudur. .

Rüzgar arslanoglu =18 yaşında lise son ogrencisidr .Burcu kovadir ablası ve enistesinin evinde kalıyor ama çoğu zaman  urazin 2 inci evinde kalıyor en büyük 3 üncü mafyadir ..çok iyi birisdir sadece 2 kişiyi yaralamistir

Arkadaslar diğer ebeveynlere tanitmama gerek yok diye dusundum.ama diğerki bölümlerde taniycaksiniz sizi seviyorum poncikler💜💜💜💜💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Liseli aşıklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin