Channiem - Hyomin jiyeon nasıl?
Hyominniem - Bilemiyorum chanyeol..
Channiem - Hala aynımı?
Hyominniem - Aynı konuşmuyor kendini ayakta tutacak kadar yemek yiyor ve sonra yeniden çalışmaya başlıyor.
Chanyeol jiyeon hiç iyi değil onu öyle gördükçe içim parçalanıyor.Kardeşim gözlerimin önünde eriyor ve ben bir şey yapamıyorum.
Sehun neden böyle bir şey yaptı ya sen?Nasıl izin verdin?
Channiem - Görüldüğü gibi olmayan şeyler var en iyisi bu jiyeon ve sehun olamaz.
Hyominniem - O zaman biz de seninle olmayız.
Channiem - Ne ne neden bu nereden çıktı şimdi
Hyominniem - Sehunun yaptığı şeylere göz yumuyorsun ve jiyeonu sadece uzaktan seyrediyorsun.
Üzgünüm chanyeol eğer buna bu kadar sessizsen yakında bize ne olur bilemiyorum.Channiem - Ne yani sehunun yaptıklarindan dolayı benimi suçluyorsun?
Hyomminniem - Evet seni suçluyorum.En büyük suçlu sensin!
Jiyeonu exo ile tanıstıran sehunla tanıstıran sehunun bir kız arkadaşı olduğunu bildiğin halde sesini çıkartmayan şimdi ise sadece uzaktan seyreden ona köstek olan sensin.Yeterli değil mi?
Sadece sehun olsa belki bu kadar yıkılmazdı anlamiyormusun onu en çok yıkan parçalayan sen oldun.Jiyeon insanlara nasıl güveneceğini bilmediği için içine kapandı.Söylesene chanyeol şimdi ne olacak?
Sanki tramvaları yeniden başlamış gibi geceleri uyumuyor.Kaç göz torbası oluştu haberin varmı?Yok niye? Yaninda yoksun çunku!
Seninle görusmek istemiyorum chanyeol
Channiem - Her şeyi anlatmak istiyorum,ama anlatamam exo da ailem ben iyimiyim sanıyorsun?Onu uzaktan seyretmek ne kadar zor,bir masada oturmak ama ona binlerce uzakta olmak ne kadar zor bilirmisin ki?
Yapamam yanında olamam eğer olursam exo olmaz.En iyisi bu hepimizin uzak olması birbirine.Haklisin ayrılalım senden tek istegim jiyeona iyi bak.
*Goruldu*Channiem - Tramvamı dedin dur jiyeon geceleri uyumaktan kaçmayamı başladı?
Hangi kabusları gorüyor?
Hyomin cevap ver
Numara kullanım dışımı
Lanet olsun
Sizi asla bir daha rahatsız etmeyecegim siz iyi olun yeterki
----
Finale çok az kaldı😄
Yorum ve vote yapmayı unutmayın^^
Hayırlı pazarlar 😘