...
Matematik dersindeydik ve yanımda oturan en yakın arkadaşım -Arda-beni bırakıp Damla'nın yanına oturdu . Selin sevgilisiyle bir önümde otururken Cansu'da sevgilisi -Serkan'la - derste yiyişiyorlardı . Gözlerimi devirip kafamı sıranın üzerine koyup ofladım . Kapının açılmasıyla beraber gelen ultra yakışıklı çarptığım çocuk -sabah çarptığım manyaktan bahsediyorum-çocuk arkadaşlarıyla artist şekilde girerlerken yerlerine oturdular . Bizim hoca da göz yumdu . Hay a*k ben yapsam disiplin kurulu lan ! Tabi hepsi zengin pi*ler olduğu için okulumuzun sanki bunların paralarına ihtiyaç var da bizim hocanın konuşmaması ağırıma gitsede umrumda değildi . Cebimden telefonumu çıkartıp Cansu'ya mesaj atmaya karar verdim .
Gönderilen : Cansu
Yiyişmeyi kesin zuhahaha :)
P*çce sırıtırken Cansu'nun renkten renge girmesini izliyordum.
"Yıldız "
Sı*tın Cafer bez getir. Hocanın sesiyle ağzım 5 metre açılırken kendimi toparlayıp
"Efendim hocam ?"
"Tahtada ki soruyu yap bakalım ."
"Yapamam hocam "
"Sana yapabilir misin demedim . Yapılcak o soru "
Ayağa kalkıp tahtaya doğru ilerlemeye başladım . Hoca elindeki tebeşiri bana uzatıp "Hadi yap bakalım "bakışları atarken ben de hocaya gelişi güzel sövüyordum . Pis karı nolcak . Soruyla romantik bakışmalarımız sürerken zil sesi kulaklarımı doldurduğunda "Aaaa artık diğer derse "diyen hocanın yılışık sesiyle beraber halay çekmeye başlayan beynime ucuz yırttık demeden edemedim . Ultra yakışıklı çocuk yanıma gelip "Soruyu yapamadın "diyerek alay edince "Sanki sen yapabilirdin yılışık surat "
"Çarpılacaksın " Düşününce evet çarpılacaktım . Bu meteora yılışık surat dememin elbet bir bedeli olacaktı . İçimden tövbeler çekerken
"Yooo harbi tipin 5 kuruş etmez ."Çocuğun bir kaşı havaya kalkarken
"Bu suratı görmek için kızlar nerelerini veriyor bilemezsin"
Ben kızarırken
"Düşüncen sanırım hep belden aşağı "
Çocuk sırıtmaya başladığında daha fazla bu iğrençliğe dayanamayıp arkamı döndüğümde
"Deniz"
"Hı ?"
"Adım Deniz diyorum sonradan gelen yetme beyinli "
Oflayıp arkamı döndüm ve sınıftan çıktım .
...
Fizik dersindeydik ve adının Deniz olarak öğrendiğim ultra yakışıklının yanına oturan kız ders boyunca gülerek bir şey anlatırken Deniz ise kafa sallamakla yetiniyordu .
"Hocam" dedim
"Evet Yıldız"
"Kendimi rahatsız hissediyorum. "
"Mühim değilse dersi dinle öyle çık "
Başımın zogurdamısına dayanamazdım artık . Hem sınıf yiyişiyor yahu ! Ayıp ayıp !
"Hocam lütfen"
"Tamam o zaman müdür yardımcısına gidip izin kağıdı al da en azından devamsızlık durumun artmasın"
"Peki "
Çantamı koluma taktığım anda Arda ayaklandı ve
"Hocam" dedi
"Tamam sen de git "
Eee Arda rahat izin alır babası yahu babası
Arda yanıma gelip çantamı omzumdan alıp koluma girdi . Seviyorum ben bu çocuğu ya . Tamam bazen pi*lik yapıyor falan da işte kerata ...
Gözlerim uyuşmaya başlayınca ayaklarım hissizleşince korkum gizlendiği yerden çıkmaya başladı . Bacaklarımı tekrardan kaybetmek istemiyorum ben !
Bacaklarım boşlukta kaybolurken kafamda zeminle buluştu . Gözlerim kendiliğinden kapanırken son duyduğum ses Arda'nın
"Yıldıııız ! "Deyişiydi .
...
Gözlerimi açtığımda nerede olduğumu anlamamak için aptal olmak gerekirdi . Hastane....
Ellerimle bacaklarıma dokunduğumda derin bir nefes aldım.
Yanı başımda uyuyan annemle babamı gördüğümde hafif bir şekilde gülümsedim . Kapı açıldığında Deniz'i gördüm . Rüya mı ?Hayal mı ? Yoksa bilinmeyen bir gerçeklik mı ?
"Daha iyisin değil mi sert kız ?"
Kafamı sallamakla yetindim . Tabiki bana ne oldu diye saçma bir soru sormayacaktım .
"Aç mısın ?"
"Biraz"
"Bir dakika bekle o zaman "
Yine kafamı salladığımda odanın kapısı anında açıldığında Arda,Cansu ve Selin'i gördüğümde içimden iyiki varsınız be demeden edemedim . Arda yanıma gelip "İyi misin Tofitam?" gözlerimi devirdiğimde
"O iyi iyi "diyen Cansu'ya "Evet gayet iyiyim . "
Kapının açınmasıyla Deniz'i gördüğümde elinde 3 tane tost 2 de çay vardı .
"Al bakalım "
"Sağol "
Kafasını salladığında ne kadar cool olduğunu farkettim . Çayı da uzattığında tostu yemeye başladım .
Onu izlemeye başladığımda hayvan gibi tosta gömülmeye başlamıştı . Gözlerimi devirdim ve
"Ben iyiyim hepiniz çıkın hadi "
"Kanka manyak mısın ?" diyen Selin 'e en sert bakışlarımı gönderdim ."Evet manyağım . Lan asıl siz manyak mısınız ?! Annemle babam uyuyor "
"Heeee " diyen Arda'ya gözlerimi devirdim . Deniz ayaklandığında "Sağol yılışık surat"
"Çok yardımsever birisiyim hanımefendi . Rica ederim"diyerek reverans yaptı ve odadan çıktı .
Selin ,Arda ve Cansu aynı anda "Piç herif "dediler ve onlarda odadan çıktılar . Sonra odada tek kalan arkadaşım olan Sessizlik kaldı ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sebebi Sensin
Romance"Neden böyle davranıyorsun ! Ben ne yaptım sana söylesene ?! "Dedim sesimin titremesini aldırmayarak.Gözümden akan yaş ağladığımın işaretiydi . "Ağlama ..."dedi sessizce "Umrunda mı sanki ?"dedim sesimin titremesini önlemeye çalışarak . Başını gök...