1. bölüm

1 0 1
                                    

Merhaba olmayan okuyucularım. Bu benim ilk kıtabım değil ama wattpadte yazdıım ilk kıtabım. Önceki kitabıma gelirsek ben onu bastırmak üzereydim ama bizim okulda kendi kitabını bastıran bir kız benim kitabım daha basılmadan daha çok sevildiği için
BİZ BEDEN DERSİNDEYKEN SINIFA GiRİP ÇANTAMI KARIŞTIRIP DEFTERİ YIRTMIŞ!!!!!!!!!!

Tabi bunun üzerine bizim sınıf erkekler de dahil kızın üzerine çullanmıştı o ayrı konu.

Neyse kitabımıza dönelimmm....

Ben Kumsal. Lise 1 öğrencisiyim. Öyle pek fazla kişiyle konuşmam. Daha doğrusu Gizem dışında kimseyle konuşmam. Kendi halimde Güney Kore dizileri izleyen ve kankam Gizemide buna alıştıran bir kızım.

Ben böyle olduğum içinde benle kimse pek fazla konuşmak istemez. İlk bir kaç hafta çıkma teklifleri aldım ama sonra kimseyi onaylamayınca artık öyle bir sorunum kalmamıştı.

******************************************************

İlk ders matematik. Ben Helin'le pencere kenarı en arka boş olan sıranın bir önünde oturuyorum. Hoca gelmeden kafamı sıraya koydum ve uyumayı bekliyordum. Birden hiç tanımadığım bir erkek sesi duydum.

Merhaba ben Deniz.

İlk önce pek önemsemedim hatta kafamı sıradan kaldırıp bakmadım bile. Sonuçta bananeydi. Ama sonra arka sıradan bir ses geldi ve oraya döndüm.

Merhaba ben Deniz. Deyip elini uzattı.

Merhaba ben de Kumsal. Deyip uzattığı elini sıktım.

Gülümsedi.

Birbirine yakın isimlerimiz varmış.

Evet. Dedim bende gülümseyerek. Sonra hocanın bize seslenmesi ile önümüze döndük.

İlk defa Helin'den başka birisi ile böyle gülerek konuşmuştum. İlk defa gülümsemiştim. Hemde bir erkeğe. Vay be benden beklenmeyecek bir hareket. Gizem de buna şaşırmış olmalı ki tenefüste kantine inerken bana sürekli soru sordu.

Kumsal kızım bi erkekle konuştun. Kumsal konuştun. Kumsal gülümsedin. Kumsal bir erkekle... Noluyor kanka sanaaa??

Diye cırladı resmen sonra kantinden alacaklarımızı alıp arka masaya oturduk. Gizem bana

Kankağğ sen bu çocukla çıksanaağğ. Çokk yakışırsınızzz. dedi.

Saçmalama be. O çocuk bana bakmaz. Baksa bile ben kabul etmem. Hem sonuçta okuldaki en sakin en sessiz ve en uysal kız olarak tanınıyorum. Ne işim olur benim öyle şeylerle? Bana geleceksen Güney Kore dizileriyle gel Gizem.

Bir an düşündüm. Olabilir miydi acaba? Yok yani yok ya. Olamaz. Olmaz. Yaa ufff banane. Bana Korem yeterr. Fazlasına gerek yok.

İlk bölüm çok saçma diye okumayı bırakmayın lütfen.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ezik...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin