Baekhyun

6K 64 3
                                    

Sen mutfakta bir yorgunluk kahvesi pişirirken bir anda baekhyun gelir ve sana arkandan sarılır. Ve seni öpmeye başlar.

Sen:baekhyun şımarma.
Baekhyun:aaahhh yapma biraz seni öpmemme koklamama izin ver.
Sen: peki tamam ama sadece bir kere yanaktan veririm.
Ama baekhyun seni dinlemez. Seni dudaklarından sömürmeye başlar. Ama sen tabi ona hemen karşılık verirsin. Çünkü o üzülebilir bahanesiyle hemde sende istediğin için.
Daha sonra baekhyun;
"BEBEĞİM!! odamıza çıkalım orda çok daha rahat ederiz."
Ve sen kabul edersin ve seni kucağına alır ve odaya çıkarsınız. Hemenn seni yatağa atar. Baekhyun hafiften düğmelerini açar. Senin üstüne sürtünmeye başlar. Senden bir inleme kazanır. Bu onu az da olsa mutlu eder. Çünkü daha senin içine girememiştir. Çünkü canını acıtmak istememiştir. Sonunda sen altında kalkar soyunur sadece mor renkte olan iç çamaşırların ile kalırsın. Ve onun üstüne çıkar. Şişmiş olan penisine sürtünmeye başlarsın. Sende ondan bir inleme kazanmış olursun. Sen onun pantolununu çıkarırsın ve o büyük şişmiş penisini görünce şaşırırsın. Ve hemen bir açmış gibi yalamaya başlarsın. Ve baekhyun inlemeler içindedir.
Ve 5 10 dk geçtikten sonra baekhyunun işi tamamdır. Ve baekhyun hemen seni altına alır. İç çamaşırlarını çıkarır. Ve önce göğsünü daha sonra vajinanı yalar. Ve sonunda senin içine girer. Senden ise büyük bir çığlıkkk. Baekhyun bu çığlığı sevmiştir ve sana

Baekhyun :benim adımla ii-nlee!!
Ve tekrardan hızla gelip gider. Ve sen onun dediğini yapıp!
"ahhğğmm ba-baeekhyun tatlım."
Ve baekhyun içinde bir hız treni gibidir.
10 dk sonra...
Artık ikinizde rahattınız. Ve baekhyun şöle der;
Baekhyun :bir dahaki sefere hazırlıklı olursun değilmi bebeğim.
Sen: (gülerek) tamam tatlım.

BTS VE EXO SMUT.. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin