#5

17 1 0
                                    

(pořád pohled Bilyho)
O dva týdny později:
Ráno jsem se probudil asi ve 13:50 šel jsem se umejt a pak obléci a virazit  za Luci. Poslední dobou vůbec nejím a piju maximálně jednu sklenici vody denně  z toho vyplívá že sem úplně odstavenej. Například všechno jídlo co mi přinesla Greta (jejich paní domácí) tak sem vyhodil za dva týdny sem měl tak asi dvě jablka a dva litry vody. Bez Lucky je to hrozné.

"Ahoj princezno" pozdravil jsem ji když jsem vešel do pokoje sedl jsem si k ní a chytl jí za ruku cítil jsem jak mi ji jemě stiskla "Luci" vyhrkla sem ale nic co jsem taky mohl čekat že. Po deseti minutách přišla do pokoje Tal "Ah-hoj Bily vypadáš hrozně proč si tak hubenej a-aaa si úplně bílej" vysoukala že sebe "Tal pojď sem" řekl jsem a objal ji "Bily ani mi neříkej ze si za ty dva týdny nic nejedl a nepil" řekla mezi pláčem "jo jedl sem" .. a tak co si mel?" Zeptala se mě "popravdě? Dvě jablka a dva litry vody." Řekl jsem naprosto upřímně.

Pohled Tal:
"Popravdě? Dvě jablka a dva litry vody" hrklo ve mě "cože jen tohle za dva týdny?" "Jo" "Takže Vem si věci a jdeme!" Zavelila jsem "kam?" Zeptal se s otaznikama v očích "Ty se ptáš kam? Takže větnamská restaurace,pizzerie,restaurace,fast food. Takže jdem" znovu sem zavelila a výška směr dveře "dobře ... Pá zlato" slyšela jsem za sebou.

"Takže co si dáš?" Zeptala jsem se "asi rohlí."  "Bily ty si celí týden nejedl a dáš si ROHLÍK?" Nevěřícně sem na něj vyvalila oči "jo" odpověděl s mírným až moc falešným úsměvem "tak na to zapomeň Bily /otočila sem se k číšníkovi/ prosím dvojitou porci smažených nudlí s kuřecím masem a jednu normální porci a tři pulitry kofoly děkuji" usmála sem se na číšníka "dobře" přikývl a odešel "Tal to Nemyslíš vážně? Kdo to bude jist?" "BILY prosím pochop že si dva týdny nic nejedl já nechci ztratit i tebe tím že nebudeš jíst" "Díky Tal "  dlouze a děkovně se na mě podíval. "Tak tady to je jedny dvojité smažené nudle s kuřecím masem pro pána a jedna normální porce pro krásnou dámu" "děkujeme" řekla sem a oplatila mu laškovný úsměv./odešel/ "Dobrou chuť Bily" usmála sem se "tobě taky Tal" taky se usmál

Pohled Bilyho:
"Tak co chutnalo?" Zeptala se mě Tal "moc a ani nejsem přejedenej" "no to je dobře protože naše žrací jízda pokračuje já tě pořádně vykrmím."
"Dobře teď už přežiju cokoli tak kam jdeme teď? "Pizzerie" hesla a my vyrazily směr pizza pak jsme šly ještě do Fast foodu a pak jsem doprovodil Tal domů a sám sem šel domů jelikož bylo tak kolem pol sedmé převlékl jsem se do plavek a šel si zaplavat.

Když jsem doplaval šel jsem zarelaxovat do té Lucčiné výřivky. Když už mě to nudilo šel jsem se osprchovat a spát.

3:15
Crrrrrrr crrrrrrr crrrrrrr crrrrrrr crrrrrrr crrrrrrr
Ve 3:15 mi volalo neznámé číslo.

Neznámé číslo: dobré ráno tady doktor Klement nemocnice

Já: dobré ráno stalo se něco s Luckou

Nemocnice: ano stalo

Já: ccccc co se stalo

Nemocnice: uklidněte se myslím že vás potěším

Já: no tak mluvte

Nemocnice: slečna Parkinsová se probrala jestli chcete můžete za ní přijet nemluví o nikom jinné než o vás

Já: dobře dobře děkuji že ste mi zavolal neschle

Nemocnice: naschle

Sem neuvěřitelně nedšenej a šťastnej napsal jsem dole vzkaz ve znění
"Ahojte jsem v nemocnici ráno mi volali že se Lucka probudila." Na zahradě jsem utrhl kytku a vyrazil za Luckou.

V nemocnici:
Stojím tváří v tvář pokoji číslo 444 a odhodlávám se zmáčknout kliku. Potichoulinku jsem ji zmáčknul a za sebou zavřel Lucka lezeta na boku a spokojeně oddychovala "Luci zlato" šeptl jsem u jejího ucha když sem si k ní sedal otevřela oči a do těch mých se nahrnula voda slaná voda štěstí obejmul jsem ji "Bily" řekla moje jméno a já sem byl v tuhle chvíli naprosto šťastný "Lucko prosím vyslechni mě z toho kina sem tě odvolal proto že sem připravil romantickou večeři u bazénu a chtěl sem ti říct že ze moc moc moc moc moc moc miluji" do očí se jí nahrnuli slzy a já nevěděl jestli slzy štěstí nebo smutku rychlé sem zazmatkoval "eeem promiň ale ale ale je to tam a ještě.... (Utišila mě tím že mi na rty dala prát a zašeptaka pššššššššt) " Bily Coolinsi já tě .....

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Awwwwwwwwwwwwwww Promiňte že sem zla co mu odpoví se dozvíte až v příštím kapče ale doufám že ste si tuhle taky užili třeba jijí city k Bilymu zapoměla kdo ví ani já teď nwím jak to mám napsat. Těšte se na další kapču a nebo čtěte moji druhou knížku CAMP. A omlouvám se že je to tak krátká kapca má jen 810 slov njn.

vaše Kat 🍩✍🍕

Zasloužený ŽivotKde žijí příběhy. Začni objevovat