**Di Universiti**
Kelihatan pasangan di bawah pokok bunga sakura itu bermesra dengan begitu gembira.Mereka duduk di bawah bangku dngan mnyandar di bahu masing-masing.Mereka saling bercerita tntang bnyak perkara misalnya pasal pelajaran,keluarga and cinta.
Setiap hari,setiap detik dan setiap saat mereka sentiasa bersama.Mereka diibaratkan sebagai couple yng paling sweet di universiti itu.
Hari yang pelajar universiti tunggu sudah tiba.Hari graduate besar-besar diadakan.Setiap ibu bapa datang meraikan hari gembira mereka yng telah mnamatkan pelajaran mereka.Selepas upacara pnyampaian hadiah dan sijil selesai,pasangan kekasih itu berjumpa di taman berdeketan universiti mereka.
Jimin : Chagi~~~ i miss you soooo much..Miss you like hell!!
Hyorin : Emmm..like hell la sangat..kita dah jumpa tadi kan..haha😘
Jimin :Arayo..tapi saya tak puas melihat muka awak.Muka polos dan bibir yng mnawan awak sering bermain di fikiran saya..❤
Hyorin : Uishhh...ayat..YAHH! PARK JIMIN ! Are you trying to seduce me again.?..Kita kan dah jadi 'official couple'..ishh ..
Jimin : Baby ! I nk brmanja dngn you tak boleh ke? *pout*
Hyorin : Alololoooo...janganla merajuk my sweetie jiminie..😚..okay ..im sorry..
Jimin : Hihi..I tak merajuklah..*sexy smile* Sebenarnya..I ad bnda nk bagitau sbb tu I ajak you datang sini..
Hyorin : Laaaa..cakap kt sana tak boleh ke?.Ni yng heret sampai kt taman ni apesal? Mcm penting jer bunyi nya..
Jimin : Memang pnting..I tak nak ckap kat sana..nanti riuh satu universiti tahu..
Hyorin :Lahh..mcm tu plak..haha..okay ..what are you going to tell me..im hearing..*smile*
Jimin : Okay mcm ni..since kita dah graduate..I dah fikir masak-masak..*tarik nafas*....Marry me Min Hyorin..
Hyorin : Erkk..are..are you serious ??!!! I tak sesuai utk you..i mean im not perfect plus beautiful like other girls..lagipon i bnyak kekurangan..
Jimin : Chagi~~..look at me..No one's perfect..i pon tak perfect..i just want you to be my side forever..I akan jaga you and be a good husband for you..I rela sacrifice everything just for you baby...yng pasal kekurangan tu..bila kita dah kahwin ,kita akn saling melengkapi msing2..kekurangan and kelebihan...believe me..i'll make you the happiest girl in the world..
Min Hyorin terkedu dan terharu mndngr ucapan jimin itu.Tanpa berfikir panjang,Hyorin mmbalas kata2 Jimin itu..
Hyorin : Auhh..you make me touched..emmm..wanna hear my answer ?
Jimin : Mestilah😌..please ..dont let me down..
Hyorin : *smile* my answer is...YES !!!
Jimin : I know you will baby..yes!!!! Thanks sebab terima I .I janji I akan jaga dan bahagiakn you..
Sejak itu..mereka dan ibu bapa mereka bersiap sedia untk mlngsungkn perkahwinan mereka.Almaklumlah..Hyorin ni anak bongsu..so kna buat besar-besaran..haha
And that..their new life begin.Mereka disahkan mnjadi suami isteri dan hidup tnpa sebarang gangguan😄😊
BERSAMBUNG..
p/s
harap sudi baca..klau ada typo..saya mintak maaf sngat..hihi😁
YOU ARE READING
Am I Your Real Wife ?!
RandomKisah ini memaparkan tentang hubungan seorang lelaki yng bernama Park Jimin dan seorang gadis bernama Min Hyorin sebagai couple yng pling sweet kt universiti.Mereka berdua saling mencintai antara satu sama lain dan berjanji untuk berkahwin selepas t...