EPISODE 03

34 1 0
                                    

**Di Airport**

Jimin bersama isterinya,hyorin tiba di lapangan kapal trbang lalu menaiki kapal terbang pada waktu yng dttpkan.Walaupun berada di kalangam khalayak ramai,mereka sentiasa bermesra dan bergurau senda.

Setelah beberapa jam,mereka tiba di destinasi mereka iaitu Jepun.Di sana juga,Jepun sdang mnghadapi msim salji.Jimin tahu bahawa hyori sngat gmar bermain salji.Jimin tersenyum dan gembira melihat keadaan hyorin yng kini khusyuk bermain salji dengan hepynya.Jimin berlalu ke arah hyorin dan mnariknya pergi.Hyorin mnarik mncung.

Hyorin : Ahhh Abang !!! Hyorin nk main lagi la...

Jimin : Hyorin sayang...abang tahu la awak suka main salji..tapi..barang2 kita nk letak ltak kt mna ...dah..jom check in hotel dlu. Nanti kita dtng sini balik okey ?

Hyorin : Dae..arasseo..nati datang blik ehh??

Jimin : Yes honey..*hug*

Hyorin dan Jimin masuk ke dalam hotel untuk 'check in'.Selepas selesai mmbuat tempahan dan mndapat kunci bilik,mereka trus masuk ke bilik untuk meletakkan barangan mereka.Seperti yng dijanjikan,jimin membawa hyorin ke 'tempat' salji itu iaitu taman permainan.Hyorin begitu teruja skali apabila dapat bermain di sana.Jimin tdk dapat mnahan tawanya lalu mlepaskan spuas puasnya.Hyorin hairan lalu bersuara.

Hyorin : Abang...are you laughing at me??!!

Jimin : Hahahahahaha...you're too funny honey plus cute😚😚

Hyorin : Berani abang gelakkan hyorin ehh..jiminie pabo..

Jimin : Bo??..boragu??!!!Yahh..i'm your husband..don't you ever call me that name..😠

Hyorin : HAhah..arasseo...mianhe..

Jimin :Dae..abang maafkn..jom kita pergi kt bwh pokok tu..

Hyorin : Cantik jugak tempat tu..jom..

Hyorin berlari mnuju ke arah pokok tersebut.Jimin hanya tersenyum dan mngeluarkn smartphonenya lalu mngambil gambar isterinya.Jimin jga tdk lupa utk mgmbil gambarnya sendiri.

Jimin dan Hyorin meluangkan masa di Jepun selama seminggu.Banyak aktiviti yng mereka lakukan bersama2 dan pastinya kenangan manis yng dicipta tdk akn dilupakan walaupun jasad berpisah drpd badan.Setiap saat yng dilalui ketika berbulan madu mrupakan saat2 indah bgi mereka.

Adakah kebahagiaan akn selalu mndampingi mereka? Dan adakah mereka akn kekal bersama hingga akhir hayat?Nantikan episod strusnya..

Bersambung...

p/s
maaf readers..author xde idea.episod ni khas untk honeymoon diorang je..haha..nanti author updatekn episod baru😁

Am I Your Real Wife ?!Where stories live. Discover now