2.Fejezet

46 1 0
                                    

🌹🌹🌹

🌹🌹Rózsa🌹🌹

Csodálatos látványt véltem felfedezni a szemeimmel. Mint mindig.

A szüleim a rendezvény miatt még varázslatosabbá tették a kertet. A rózsabokrok fénylő színekben pompáztak, kitűnve leveleik zöldjéből. Milyen szerencsések is voltak ezek a rózsák. Nekik semmivel sem kellett törődniük, csak azzal, hogy szépek legyenek.

Quasi felé tekintettem, aki éppen most ért ki az erkélyre.

Ez a férfi máris sokkal szimpatikusabb volt, mint a többi udvarlóm. Akadt humorérzéke és megmentett attól a beteg "jelölttől". Ráadásul a külseje se volt rossz. Dús, fekete haja és szürke szempárja elvakíthatta az embert. Biztosan beleestem volna, ha érdekelnének a férfiak. Mert nem. Nem érdekel senki.

- Gyönyörű az égbolt, Quasi! Nézze csak, az ott a Kis hableány csillagkép!

- Igen... Valóban szép. De nem az a legszebb csillag.

- Tényleg így gondolja? Akkor... Biztosan a Gyémánt Pegazus-t tartja a legszebbnek.

- Nem. Nekem a szépség többet jelent ennél.

Nem értettem a fickót. Mi lehetne szebb a legfénylőbben tündöklő csillagképnél? Miért hinné bárki azt, hogy ezt a ragyogást felülmúlja valami?

- Na, uram! Akkor mondja, melyik a legszebb csillagkép!

- A legszebb... - Arra számítottam, elkezd gondololkodni, de habozás nélkül rávágta. - A leggyönyörűbb csillagkép a Sárkány.

- A Sárkány? Az a jelentéktelen kis pötty? - És közelebb mentem a férfihez, hogy rábökhessek az említett csillagra.

- Miért találja ezt a legszebbnek? Ennek még a legendája is szörnyű. A Sárkány, aki... - Elhallgattam.

Léptek zajára lettem figyelmes.

Az ajtóban hirtelen megjelent Elias. A szemembe nézett és kérdően tekintett felém:

- Mit keresel itt, egyedül, Rózsi?

Egyedül? Értetlenül meredtem rá. Viszont felmértem a helyzetemet. Csakugyan egyedül voltam. Quasi eltűnt? Vagy lehet, hogy csak beképzeltem? Lehet, hogy már ki sem jött velem a teremből, csak a melegtől ideláttam őt?

- Én csak... Szerintem tudod a választ.

- Rózsa hercegnő versus Bál? Ez utóbbi győzelme.

- Japp. Annyi kedvem van ott bennt lenni, mint itt a te társaságodban.

- Oh! Akkor a világ legfantasztikusabb helye az a bál!

- Elias... - Lesújtó tekintettel viszonoztam eddigi hozzászólásait.

- Oké, oké! Vettem. De, ha itt vagy... Apád biztosan ki fog bukni.

A sírhatnék elöntötte a lelkemet.

- Nem akarok még egy nagypofájú herceggel táncolni!

Csipke RózsaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz