Toată viața mea s-a schimbat de când părinții mei s-au despărțit. Eu si sora mea geamăna am rămas la tata, iar pe mama nu am mai văzut-o din ziua aceea. Am trecut foarte greu peste această despărțire.
Parcă e si mai rău de cand tata și-a găsit pe altcineva. Își petrece aproape tot timpul liber cu o femeie pe care nici măcar nu ne-a prezentat-o încă...Astăzi este ultima zi de liceu. Si tot odată ziua mea de naștere. Împlinesc 17 ani. Sunt in clasa a-XI a mă rog, tocmai ce termin clasa a-XI a.
Ajung la sfârșitul orelor la dulapul meu vechi ce sta aproape neobservat intr-un colt întunecat.
Deschid leneș dulapul ce scârțâie si din el cade un plic alb. Ok, deja e ciudat...Mie nimeni nu îmi trimite biletele. Probabil e ceva în care se rade de mine, vreo poza jenantă de a mea sau ceva. I des plicul dezinteresată în ghiozdan, si pornesc la drum cu căștile în urechi si volumul la maxim. Ar fi trebuit să îmi aștept sora geamăna dar e prea ocupată cu prietenii ei populari si perfecți. Spre deosebire de ea, eu am fost mereu retrasă....antisociala. Ploaia cade brutal izbindu-se de asfaltul rece, încep să înghet si îmi pare sincer rău ca nu mi-am luat o geaca...
Tresar speriara atunci când din spatele meu aud un claxon puternic si ma întorc doar ca să-l vad pe Adam Smith, un baiat popular și bogat din școala de unde învăț. Înaintez neinteresată de acesta pe drum înainte să îngheț definitiv și nu după mult timp acesta își oprește mașina chiar în fața mea.
Aștept să își mute mașina ca să pot să trec dar acesta nu face nimic si doar se uita la mine parcă așteptând ceva, zău e foarte enervant, i-aș mutila mașina dar nu cred că tatăl meu si-ar permite reparațiile. Sau poate că și-ar permite dar m-ar pedepsii pe viață.
-Ce vrei? Întreb țipând atunci când îmi simt corpul amorțit de frig...Uite, n-am nimic cu tine dar ești foarte enervant,vreau doar să trec. Spun când el lasă geamul de la mașina în jos și se apleacă să mă poată auzii. Deci, ce vrei?! Îl întreb tremurând toată.
-Pe tine...Spune el si ii apare un rânjet pervers pe față. Se ridică și iasă din mașină și vine cam amenințător spre mine. Oare ce vrea să-mi facă nebunul ăsta?!...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Credit: AidenBlack69 Pentru copertă si pentru câteva idei minunate din acest capitol.
Dacă ai nevoie de o copertă poți apela la el. Face niste coperți minunate și le face foarte repede.
CITEȘTI
New Life
Short StoryCe se întâmplă când dintr-o dată copiii populari ai școlii vor să te includă în grupul lor?! Atunci când ești o persoană antisociala cu o sora geamăna super minunata si adorată e greu să ieși in evidenta. Emma reușește să facă asta încă de când intr...