" Az daha kaldı az daha çok az kendimi geliştirmeliyim geliştireyim ki onların hepsini tek tek keseyim " dedi antrenman yapan küçük çoçuk peki neden böyle söyledi ? Zamanı biraz geriye alalım ...
10 Sene Önce ..
Diana bir köşeye oturmuş ağıyordu kendilerine tanrı diyen büyük bir topluluk buraya doğru geliyordu , bu topluluk geçtikleri her yere lanet getiriyor kadınlara tecavüz ediyor ihtiyaçlarını karşılamak için bir nesne olarak görüyorlardı , biraz gücü kuvveti yerinde olan erkekleride köle olarak satıyorlardı . Şimdi o grup buraya Utaba kentine geliyorlardı .
Diananın yapacağı hiçbir şey yoktu kocası oduncu idi ve 3 yaşlarında oğulları vardı Diana iri yeşil gözleri simsiyah saçları olan kraliçe denebilecek güzellikteki bir kadındı , Çoçuğu ise masmavi gözlere sahip sarışın biriydi babasına çekmişti . Diana onu nasıl koruyacağını düşünüyordu Tanrılar gelirse ona ne olacağı önemli değildi bebeğin ne olacağı kafasını yiyordu derken kapı kırılırcasına vurulmaya başladı .
" Kimsiniz " dedi ince sesiyle Diana biz tanrılar zarar görmek istemiyorsan kapıyı aç dediğinde Diana ağlamaya başlamıştı .. Bunu duyan Tanrılar birliğinin adamları kapıyı kırıp içeriye daldılar arkasından Carl geliyordu ağzı burnu kan içindeydi demekki onu yakalamışlardı
Başları olan adam sen ne güzel bir kadınsın diye Diananın yüzünü okşamaya başladı Diana dayanamayıp tokadı adama geçirdi ama adamın iyice sinirlenmesine yol açtı bebeğin ve kocasının yanında Diana' ya sahip oldular işleri bitince gırtlağından tutup kafasını kestiler . Bunu gören Carl öfkeden kuduruyor kendine vuruyordu adam orda kafayı yedi en sonunda arkasından gelen bir kılıç darbesiyle kellesi alındı . Tanrılar birliği diğer kölelerle birlikte Diana'nın küçük bebeğini alıp başken Ephonsia ' ya doğru yola çıktılar orda onu yaşlı bir kadın satın aldı ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GOD KİLLER -1
Fantasy" Ya sana o taptığın tanrıların hepsinin çöp olduğunu söyleseydim " " Hayır buna inanamam onlar tanrı bir hareketleriyle şehri başımıza yıkabilirler " dedi küçük çoçuk . " Peki ya onların hiçbiri kalmayana kadar hepsini öldüreceğimi söylesem bana i...