Adam se akorát vysprchoval a začal jemně vysušovat svojí hebkou pokožku, o které by leckdo mohl říct, že je na pohled naprosto dokonale sametová a ještě větší procento by chtělo říci,že i na dotek... Černovlásek se sice stal mimořádnou pěvěckou hvězdou, ale na druhou stranu se musí nechat, že si svojí popularitu musel pořádně tvrdě vydřít a makat na sobě každý den, aby byl co nejlepší.Obvázal si sněhově bílý ručník okolo pasu a vydal se chodbou dolů do kuchyně.
Po stěnách v této již zmíněné chodbě měl všude vystavené fotografie, ale nebyli to obyčejné fotky jeho dětství nebo rodiny, jak byste asi čekali. Ne, on byl člověk, který žije přítomností a tak mu stěny zdobili lidé z bandu a zárověň jeho nejbližší přátelé.Nedokázal si bez těch pak svůj život představit... Dělali pro něj maximum, stejně jako on se snažil maximum dělat pro ně.
Na první fotce byl on sám vyfocený s Longineuem jak sedí na jednom z obrovských černých gaučů, co bývají ve studiích pro odpočinek a oba se tváří jako naprostý dementi... Na další fotce byl on s Montym a Ashley v jednom z barů, Monte měl na sobě fialový párty čepeček a Ash dělala bublinky nosem do jednoho z alkoholických drinků.„Bože, tak tam jsme se tehdy pořádně střískali."proběhlo Adamovi hlavou a on se musel od srdce zasmát. Ovšem smích ho rychle přešel, když pohlédl na poslední fotografii, jež následovala asi po té stovce přední... On s jeho baskytarystou...
Ach, Tommy...tahle malá,rozkošná blondýnka, která tak neskutečně pomotala zpěvákovi hlavu a jejíž oči ubírají kyslík snad každýmu... Vždycky když do nich pohlédl,srdce mu vynechalo několik úderů a když při vystoupení zahlédl, jak si Tommy upravuje ty svoje zatraceně dokonale heboučký vlasy, měl co dělat, aby nezapomněl text. A ty jeho rty, kéž by tak mohl...
Smutně si povzdechl. „Ale to se nikdy nestane, Lamberte." promluvil v duchu sám k sobě.Nejde to. Za prvé má přítelkyni a za druhé,jak tak trošku z prvního bodu vyplývá, je hetero... A Adam se ho ani nijak nesnažil přesvědčit o opaku.Zničil by mu tím život a reputaci a to je to poslední,co chce. Ublížit mu.
Znovu si vyčerpaně povzdechl a ještě naposledy se zadíval na fotografii, kde ten, do koho byl už léta zamilovaný stál s radostným úsměvem a levou rukou objímal Adama okolo pasu, stejně jako on jeho kolem ramen. Znamenal pro něj tak moc...A za chvilku se s ním uvidí na zkoušce...no nazdar! Rychle se letěl oblíknout,učesat, namalovat se, obout a pak už mohl vyrazit.
***
„Pane bože, můžeš toho alespoň na pět minut nechat?!" houkl naštvaně Tommy přes celý barák, když si obouval dole v předsíni boty a narychlo čapnul svojí milovanou červenou baskytaru „Ne, to nemůžu, skoro vůbec nejsi doma, veškerej čas trávíš s tou tvojí bandou v čele s tim teploušem a já jsem jako vzduch?!" oplatila mu jedovatě jeho přítelkyně a založila si ruce na prsou. Blonďáka tohle vytočilo, tohle už fakt přehnala. Lidi z bandu jsou pro něj mnohem víc než rodina, nedokázal by si bez nich představit svůj život a ona to prostě není schopná pochopit.
„A víš co, Liz? Ano, v porovnání s nima jsi vzduch!" vykřikl Tommy a naštvaně práskl domovními dveřmi. No, to bude mít ještě veselé pokračování... Nasedl do auta,které měl vypujčené od Montyho a vyrazil do centra města. Nebylo to tak extrémně daleko a vzhledem k tomu, že v rádiu akorát hráli Metallicu, Tommy tam byl, ani nevěděl jak.
Vystoupil z auta a ještě dřív,než stihnul zabouchnout dveře, už slyšel ten jemu dobře známý hlas..."No ty vole, čáu. Tys to fakt nikde nenaboural,neuvěřitelné, dostáváš u mě malé bezvýznamné plus a mléčnou čokoládku s oříškama jako bonus." zasmál se Monty a Tommy se k němu po chvilce co si držel nakvašený výraz přidal.
ČTEŠ
Adommy - One shots (cz)
FanfictionAdam, vysoký mladík s hebkými havraními vlasy a těmi nejmodřejšími studánkami vůbec. Tommy, maličkej kluk, se sexy blonďatýma vláskama a oříškovýma očima. Adommy, sbírka příběhů o těchto dvou chlapcích, které jsou občas docela long one shoty xD (Heš...