Lorelei O'donnell je moja kći , zašto mi ovo radite. Želim da je vidim!?
Zao mi je , ali to ti ne mogu odobriti. Djete će biti poslato na školovanje čim napuni 8 godina. Ako želiš tad je možeš videti , SW Nightbane.
Ne želim! Odmah mi je donesite. Ona je sve što je ostalo poslije Haniel. Molim vas , Lord Death.
Stariji čovek , u svojim 30-im , crveno vatrene kose , u crnom odjelu sa karakterističnom kravatom klečao je pred Lord Deathom i moli ga za dopust. U njegovim očima vidjela se određena doza tuge na spomen njegove bivše najveće ljubavi i žene ,
Haniel.Haniel je otišla sa ovog sveta prije 3 godine a ostavila iza sebe dijete koje nije bilo pokazano nikom od njene smrti. Čak ni njen otac , Nightbane , nije mogao videti devojčicu. Ona je rasla sama u tamnici u dvorcu u kojem su svi živeli ne znajući za nju.
* 2 godine poslije *
" Boli me ... Sta se desava sa mnom? "
" Lorelei , sve je u redu. Samo će da te doktor pregleda , da ti lijek i ode. Može? "
" Aham , Lord Death. "
Djevojčica se , dugo nakon toga jako razbolela. Niko nije mislio da će preživeti ali je uspjela. Međutim bolest je ostala u njoj samo se na neko vrijeme ugasila. Ona je nastavila da raste između četri zida one tamnice na kraju dvorske palače gdje su se nalazili zatvorenici.
Iz dana u dana , djevojčica je gubila želju za životom ali ne željela da upozna svog oca i mamu i da ih zagrli jako jer je mislila da je tu zato što ne nisu htjeli.
* 3 godine poslije *
Lord Death , danas sam napokon napunila 8 godina. Mogu li sad napolje?
Naravno , Lorelei. Danas je poseban dan i za tebe i za nas. Idemo li?
Daaa.
Lorelei je napokon dočekala da se iščupa iz one rupe u kojoj je provela svoje djetinjstvo u nadi da će opet vidjeti svoje roditelje ali to nije bilo ono što je Lord Death imao na umu.
Mala djevojčica je istrčala odmah napolje. Mrak , crveni mjesec i ona crna trava. Lorelei nije bila sretna kada je vidjela novi svjet. Pogledala je u Lorda koji se samo smešio.
Lord Death , gdje je sunce , zelena trava , cvijeće ? Gdje je ona svjet koji sam gledala u knjigama ovih par godina?
Nema ga. Jednostavno rečeno , to su samo bile bajke koje se ne ostvaruju. Nikad , razumiješ?
Da. Ali šta je sa mojim roditeljima?
Ni njih nema. Znaš zašto?
Zašto?
Zato što su pokušali da ožive nešto što je odavno bilo mrtvo.
Sta to?
Ljubav. Ti ne smiješ to , razumiješ?
Da , Lord Death.
Sve djevojčicini snovi , nade i želje su tada samo pale u vodu i oborile se kao stena. Nije joj ništa bilo jasno. Sta se desava? Nema roditelje , nema nista sto je željela. Njen svjet se samo srušio.
Lorelei , slušaš li me?
Da , Lord Death. Nastavite?
Naravno , od sada si u School Of Death. To je tvoje novo mjesto gdje ćeš nastaviti svoj život.
Naravno. Tamo se je i moja mama školovala , zar ne?
Da. Kako znaš?
Čula sam stražare koji su pričali o njoj kao moja majka. I to sam saznala.
Dobro. Idemo da te spremimo.
Naravno.
Sa ono malo knjiga sto je imala , Lorelei je ušla kroz vrata svoje nove kuće. Bila je to prostrana zgrada sa mnogo soba i učionica za nastavu. Lorelei je razgledala i kroz mali otvor je vidjela nekoga za klavirom koji je svirao tako strašnu melodiju da je čak i Lorelei bila malo uzdrmana. Bez obzira na to ona je ušla kroz vrata i gledala dječaka njenih godina koji je svirao onu melodiju. Kada je shvatio da je neko iza njega , okrenuo se i pogledao u uplašenu Lorelei koja je stojala iza.
Zdravo. Kako se zoveš?
Zar je bitno?
Ja sam Lorelei , i htjela sam da te pitam da li želiš da budeš moj prijatelj?
Šta?Ti si prvi koga sam srela danas , pa sam samo htjela to pitati?
Stvarno želiš biti prijatelj s mnom?
Da.
U redu. Ali pod jednim uslovom.
A on je?
Ako uspješ čak i nakon ove slijedeće pjesme da izgovoriš iste riječi , naravno da ću ti biti prijatelj.
Dobro. Počni.
Lorelei se je smjestila na stolicu , a sivokosi dječak je počeo da svira. Bila je to još strašnija melodija nego prošli put. Lorelei nije mislila da će izdržati ali je shvatila da je ta melodija opisivala cijeli nje život kao i život dječaka ispred nje. Imali su iste emocije dok su je slušali. Nakon što je završio Lorelei je ustala i uhvatila ga za ruku.
Kako se zove ta melodija?Dark Moon. Zašto?
Opisuje me na neki način. Nego , prijatelji?
Prijatelji.
Lorelei , od makni se od SW.
Sta?
U sekundi su onog dječaka i ponijeli ga. Dvojica su mene uhvatila i povela me sa sobom.
Sta se desava? Objasnite mi.
Gosp. Lorelei , taj dječak je jedan od SW koji će vam koristiti u borbi ako ga izaberete. Do tad , nema razgovora.
Čula sam onog dječaka koji je urlao.
Sta? Ti si jedna od njih. Mislio sam da smo isti. Nismo više prijatelji.
Sta? Ne. Molim te...
ESTÁS LEYENDO
School Of Death { #romance }
FantasíaFIRST BOOK ( PRVA KNJIGA ) THIS BOOK IS ON BOSNIAN / CROATIAN / SERBIAN ( OVA KNJIGA JE NA BOSANSKOM / HRVATSKOM / SRPSKOM ) * copyrights to one and only me * 2019 , svet ni sličan našem. Imamo stranu dobra i zla. Ali zla strana nije u stvari lo...