Yine o sesle uyandım.
"Zırrrrr...zırrrrr"hay ben bu alarmı.Yatağımdan kalkıp banyoya gittim hemen bir duş aldım.Çıkınca üstüme siyah deri bir şort fuşyadan en koyu bordoya kadar giden bir kazak giydim.Chokerımı taktım.Beremi ve çantamı alıp çıktım.(multi)
Kahvaltı etmem.En son 4 yıl önce kahvaltı etmiştim.Ailemle son günümüzde...
Neyse hemen lamborghinime atlayıp sürmeye başladım.Yeni bir okul.Forma giyilecekmiş.Kimin umurunda?BENİM DİİL!
Ahh!Salak kafam.Ben size kendimi
tanıtmadım.Ben Büşra.19 yaşındayım.Lise son sınıfım.Evet sınıfta kaldım.Okula yaklaşmak üzere olduğumda arabayı hızlandırdım Ve drift yaparak okula girdim.Herkes yine bana bakıyor.Bu sırada ben 18 dövüş sanatı biliyorum.Bilin de birazdan birini dövücem.
Bir kız geldi ve önümde durdu.Onu şöyle bir süzdüm çok ince bir derisi vardı.Yüzümü buruşturmadan edemedim.
"Ne oldu?beğenemedin mi?"gelen sesle kendime geldim ve "Hayır beğenemedim senin derin çok ince ne yazık ki katlanamaz."dedim
"Ne diyo-"demesine izin vermeden yüzüne bir tekme attim.Ve cebimden bir jilet ve iğne iplik aldım.Kız toparlanmaya çalışırken bayıltana kadar dövdüm.Şu an vursam bayılacak halde acıyı hissedecek!
Rahatsız olanlar okumayın
Jilet ile kızın kollarına çizikler atmaya başladım.Bütün okul bizi,beni izliyordu.Bağırışları sinirimi bozsa bile işkencenin tadını çıkardım.Kızın dilini ortadan ikiye ayırıp burun deliklerini diktim.Üstüme kan gelmemişti çünkü işimi ustaca yapmıştım.
Devam edin
Kızı yerde bırakıp okula gireckken biri bana çarptı.Baktığımda benim gibi forma giymemişti.Gozleri siyahtı.Saçlarıda
siyahtı ve her yerinde dövme vardı.Önüme dönüp yürümeye başladım.Gürlemesiyle bir an durdum
"ÖZÜR DİLE!"Ben bir kahkaha attım.
"Ben kimseden özür dilemem.Bay çok bilmiş!""ÖZÜR DİLE DEDİM"
"BENDE HAYIR DEDİM"diyip yürümeye başladım.Kolumu tuttu.Sert tutmuştu ama beni bırak sendeleme etkisi,sarsmadı bile.Yüzüne bakıp yumruğu geçirdim.
"BANA BULAŞIRSAN BİR MEZAR TAŞIN BİLE OLMAZ!"diye bağırıp tam gidecekken " O MEZAR SENİN İÇİN HAZIR OLACAK"dedi.Sallamadan yürümeye devam ettim.Müdürün odasına direk daldım.
"Kapıyı çalaydın kızım"dedi."Sınıfımo söyle moruk!"diye bağırdım adam"12/İ
İyi dersler"dedi ben direk sınıfa yöneldim.
Şu atıştığını çocuk oradaydı.Bana bir piç edası gülümsedi.Ama ben gördüğüm kişiyle şok oldum.
"S.s.sen N.n.n.nasıl?"diyebildim sadece.Bu bir rüya olmalı
Evet aceba kim geldi?Bu arada şu atıştığını çocuk KuzeyAndy biersack=kuzey
Luanna perez = Büşra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist kız
Teen FictionOnun zaafı insanlara zarar vermekti.O herkesi kaybetmişti.Nefret doluydu.Ailesinin onu bu dünyada yalnız Bırakmasıyla içindeki nefreti insan bedenleri üstünde göstermeye başladı.Artık o tanınırdı.Lakabı acıydı. Ama o da aşık oluyordu.Ama ona zarar v...