Lisedesin ve okulda oldukça popüler bir kızsın, Genellikle sevilirsin.
Okul forman :Sınıfında devamlı seninle uğraşan bir çocuk var(jungkook). Jungkook senin arkanda oturuyor ve devamlı seninle uğraşıyor. Normalde o kadar yaramaz değil sadece sana böyle davranıyor.okulda oldukça sevgi mektubu alıyorsun ama her hafta sana aşk mektubu yazan biri var.
Son mektupta bunlar yazıyor:Senin çok yakınındayım ama bir o kadar da uzağındayım. Sana seni sevdiğimi söylemek istesemde yapamıyorum. Sen herzaman benim kalbimde yer alan bir hayal olacaksın.
Bir gün seni sevdiğimi açıklayabilirsem; lütfen kötü bir tepki verme ,ya da ver ben seni sevmekten asla vazgeçmeyeceğim.Sen bunları okuyorsun ve bu kişiyi çok ama çok merak ediyorsun. Boyle şeyler yazan birinin duygularının kesin olduğuna inanıyorsun.
Birgün yine sınıfa geliyosun.
Jungkook: (adın) yine çok çirkinsin😋
Der ve dil çıkarır sen bunun üstüne ona şakacıktan vurmaya başlarsın.
Herkes jungkook! (Adın)! diye tezahürat yapmaya başlıyolar.
Siz kavga ederken sen birden jungkook'un üstüne düşersin ve dudaklarınız nerdeyse değecektir
Ikinizinde gözleri kocamandırSen jungkook'un üstünden kalkmaya çalışırsın ama o senin belini sıkıca tutar ve bırakmaz.
Sen: bırakırmısın jungkook!
Jungkook: yakından daha da çirkinmişsin.
Sonra sen onu çimdiklemeye baslarsin o da senin yanaklarını sıkar.
Tam o sırada öğretmen gelir.
Ögretmen: ne bu haliniz?
Öğrenciler: kavga ediyorlardı hocam
Öğretmen: siz benimle geliyorsunuz
Sen jungkook'la birlikte müdürün odasına gidersin.
Müdür: sorun ne?
Sen: hocam jungkook benimle çok uğraşıyor.
Jungkook: hocam (adın) çok yaramaz.
Sen: ne diyorsun ya
Jungkook: asıl sen ne diyosun?
Müdür: size iyi bir ders vermek lazım.
Müdür size ceza olarak sınıfları temizlettirmeye karar verir.
Sen yerleri temizlerken jungkook da sıraları temizler.
Sen: ne diye belimden tutuyorsun?
Jungkook: sus da işine bak zaten senin yüzünden burdayız.
Sen: aishh!
Birden jungkook'un ayağı sıraya takılır sen düşecekken onu kolundan tutarsın
Sen: iyi misin?
Jungkook: değilim
Hiç beklemezken jungkook seni sıraya oturtur kendisi de karşına oturur.
Jungkook: bu oyunun çok uzadığını düşünüyorum.
Sen: neyden bahsediyosun?
Jungkook sesini ayarlar ve konuşmaya başlar;
Jungkook: (adın) o mektupları yazan kişi bendim.
Sen..😮
Jungkook: hislerim anlaşılmasın diye böyle davrandım sana yakın olmanın da tek yolu buydu.
Sen: keşke bunu söyleseydin. Emin ol kötü bir tepki vermezdim çünkü bende seni seviyorum.
Dersin ve sımsıkı sarılırsınız.
❤❤❤
Hikayeleri beğeniyorsaniz yorum yazin please😊Jungkook'un okuldayken birkaç fotosu😍😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ILE HAYAL ET
Fanfictionbu hikayede bts ile güzel anılar hayal edebilecek ve onları daha çok seveceksin❤❤