Capitolul 2

2 0 0
                                    

Peste 10 ani...
Zack se afla intrun bar cind vine un barbat care se repezi la el.
-Undemi sunt banii Zack.
Zack tace.
-Nu trebuia sa joci dacă nai bani.
-Scuzama Bart dar nuti datorez nimic.
-Pai ce se vede în mina un ceas de aur. Damil.
Și cu toată puterea rupse ceasul din mina lui Zack și fugise. Zack fiind mânios se repezi după el. Dar Bart nu se opuse și dorea sal oprească cu orice preț cu ajutorul obiectelor din jur rasturnindule. Acesta sari peste masa, zid, și chiar prin fereastra, doar ca sa recupereze ceasul. Peste o secunda îl ajunse și își scoase spada punindo la gitul hoțului.
- Pai se pare ca sa întors luna pe partea mea.
-Nu de grăbi, ajutor polițiștilor nebunu ăsta vrea sa mă omoare.
În câteva secunde se apropiara citiva polițiști și a trecut doar o secunda pina ce sa ajungă bita policeman-ului la el în cap.
Se trezise intro celula cu mai mulți hotomani.
-Salut băieți ce faceți?
-Cine te crezi tu sa vorbești așa cu noi golane te crezi superior ia spada și luptă.
Pe jos era o spada de lemn, ceva ce săi tina pe pușcăriași ocupați. Se începuse lupta. Zack avea niște mișcări superbe, dar oponentul îi era superior. Peste un timp Zack căzuse la pământ și străinul îi luase ceasul.
Zack plecase trist intrun colț, pe cind batrinul spadasin se uita la ceas și...
-Băiete.
-Ce e vrei sami mai tragi vreo doua.
-Nu, nemernicul...si îi arunca ceasul... urmeazama.
Se duseră linga fereastra cu gratii și îi spuse
-Vrei sa evadam.
-Cum?
-Am un plan...așteaptă ora de culcare.
Venise seara. Zack și coechipierul stăteau linga gratii și se uitai la cheile gardianului. Ei luase sabia de lemn și au început sal strangulaze. Străinul luase sabia îl omori și pe al doilea dindui sabia acestuia lui Zack. Se dase alarma. Zack și străinul erau urmați de gardieni. Urcara pe acoperiș mai bine zis pe marginea acoperișului, cind străinul îi spuse.
-Sari.
-Ce?
-Ori asta ori ramii mereu în celula alege.
Și străinul sari.Gardienii erau fata în fata cu Zack care spuse.
-Fie co fi, și sari...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O lume, un soare, o luna.Where stories live. Discover now