Takže je 1.9. zase škola ''ach bože,, proč musí existovat takže se jde do školy s novým sousedem je fajn, ale nikdy jsem ho neviděla jenom si s ním psala.
Bylo 6:00 tak jsem šla na rozcvičení před dům on samozřejmě nepřišel docela to chápu když je nový. Po rozcvičení jsem šla domů se najíst a vyčistit zuby a šla do školy čekala jsem na něj asi pět minut a přišel. Škola začínala v 7:45. Vyrazili jsem v 7:35 měli jsme deset minut na to aby jsme tam došli. Skříňku jsem měla vedle mojí nejlepší kamarádky a kamaráda. Lucka a Tomáše. Tobi chodil do B a já do A. Teď jsou tam smutní protože Tobi umřel 😧. Taky k nám přišel nový kluk. Mě se strašně líbí.Ale asi má holku která s ním sedí povídají si a přišli spolu do školy a do třídy. Je taková pěkná pro něj. Hodí se k sobě.
Tak jsem za nima šla a zeptala jsem se jak se jmenují ten kluk se jmenuje Leoš a ta holka se jmenuje Jarůška. Zeptala jsem se kolik jim je Leošovi je 11 a Jarůšce taky. Pak se zeptali mě řekla jsem jim že mě je 10 ale za měsíc mi bude 11 a že se jmenuji Jana.
Řekli že to je moc pěkný jméno a že jim taky za měsíc bude 12 akorát že mě bude 11 a pak jsem se zeptala jestli mají stejný den narozky oni řekli, že to je asi jasné. Tak jsem se zeptala jestli jsou dvojčátka. No konečně 👏👏👏. Nejsme si snad podobný :D řekli a já se začala červenat jak rajče. Jejich příjmení je prý divný Zihazová Jarůška a Zihaz Leoš.
Pak jsem řekla že už nebudu rušit a šla jsem za Luckou a Tomášem. Neřekla jsem vám, ale že jsem se s Luckou na konci školy pohádali takže Lucka se semnou nebaví. A jelikož Lucka a Tomáš jsou BFF v uvozovkách tak Tomáš se se mnou také nebaví. No konečně začala hodina a já musím sedět ve druhý lavici s Davidem je to nejneoblíbenější kluk ze třídy. Naštěstí se semnou baví, ale holky ze třídy kvůli tomu že sedím s Davidem se semnou nebaví. Jediný kdo se se mnou baví je David, Leoš, Jarůška, Jarmilka se Zuzkou a Eliškou pak všechny kluci kromě Tomáše.
Ahoj tak tady je další kapitola
Doufám že se vám líbí a Promiňte za málo slov.
ČTEŠ
Zakletý Dům
AventuraJe to vlastně o tom že budou dvě děti 10 a 6 let a chtějí zjistit co jim rodiče zatajili.