Bella este o fata de 19 ani cu o viata obișnuită de adolescenta, părinți ei muriseră când ea avea vârsta de 6 ani și a rămas cu bunica ei pe nume Clara.
Era o eleva excelentă la liceu, toti profesori o lăudau. Ea nu prea avea prieteni, mereu o vedeai singură în curtea sau holul liceului. Într-o zi ea merge la liceu și se întâlnește cu o fata pe nume Eli era o fata foarte rebelă, care nu avea părinti și nu avea pe nimeni, iar Bella se împrietenește cu ea, dar ea nu știe că Eli este vampir și că stă într-un castel despre care nimeni nu știe nimic . Bella o invita pe Eli sa vina la ea acasă ca să se uita împreună la un film, Eli accepta și după ore pleacă la Bella acasă. Se uitau la un film de dragoste, iar Bella când a văzut o scenă de dragoste sa rușinat puțin, iar Eli a început să râdă de ea.
-Fatoo, tu încă ești virgina? (Eli)
-O.o da, nu am făcut-o niciodată și nici nu vreau. (Bella)
-Ai sa vezi ca o s-o faci odată, nu acuma, dar poate mai târziu o s-o faci, draga mea. (Eli)
-Mda ,hai sa lăsăm subiectul asta și să ne culcăm.(Bella)
-Bine, bine !(Eli)
Bella se învălește, și se uită la luna și se gândește la băiatul perfect care ar trebui sa ii fure inima, și să o facă femeie fericita, toata noaptea se gândea cum ar trebui sa fie, dar pana la urma adoarme. Eli când văzuse că Bella a adormit iese putin pe terasa pentru ca fratele ei Max a venit sa vadă ce face, iar ea o arată pe Bella cat de frumoasa este, Max când o vede rămâne fără aer, el era regele vampirilor si avea nevoie și de o regina. Dar Bella nu putea da fie regina pentru ca era o muritoare._________________
Va urma!
Lasati un comentariu dacă nu va plăcut!!
Va mulțumesc!
CITEȘTI
Sânge sub orgoliu [+18]
VampireMax este un rege al vampirilor si se îndrăgostește de o fata muritoare pe nume Bella invarsta de 19 ani.. (P. S coperta este făcută de VeronicaVero)