Capitolul 3

7.1K 166 21
                                    

Max își chemă haita prin link, Jack, Marisa și Ed ajung în 5 minute când ajung acolo se sperie puțin, întâi o iau pe Eli si după pe Bella ea avea mana ruptă și avea o rana la picior. Ei merg repede la castel și o duc pe Bella într-o cameră de oaspeți, Eli pe când ajunge acasă era deja vindecată ,organismul ei era diferit fata de a lu' Bella. Ea se trezește după câteva ore:
-Unde ma aflu? Ce am pățit? (Bella)
-Ai suferit un accident, și ești foarte rănită pana te vei vindeca vei sta aici la castel. (Max)
-Dar nu vreau sa rămân aici, nu te cunosc  vreau sa vorbesc cu Eli.(Bella)
-Bine, bine nu te speria. (Max)
-Uite Bella, nu te speria va fi totul bine ,acuma te rog odihnește-te. (Eli)
Bella într-un final adoarme, Max deschide link-ul cu Eli, și vorbesc despre Bella. ( Trebuie sa avem grija de ea, este într-o stare foarte gravă, eu o sa am grija de ea, nu te teme ma voi abține să nu o mușc stai calmă. Bine ai grija ce faci Max acum du-te la ea.)  După asta Max închide link-ul, și merge la Bella în camera sa stea cu ea,  Max deschide cu grija ușa și cu pași mici intra și se așeză pe marginea patului și se uită la Bella ,se apropie de ea și o tine de mână, îi dă un sărut pe obraz și îi șoptește la ureche ca o iubește, Bella se preface ca nu aude, Eli intra peste ei și distruge liniștea din camera.
-O.o scuze, dar Max trebuie sa vii la cina!!
-Nu, eu am mănânc aici cu Bella! :)
-Bine, atunci o rog pe Marisa sa va aducă mâncare aici.
Max o trezește pe Bella și îi dă de mâncare, ea începea să îl placă pe Max. El o privește cu ochii aia căprui, Bella vedea în ochii lui ceva special, simtea ca el este acel băiat cu care va face primul pas. Dupa ce ei termina de mâncat ,Max se așează lângă ea și o îmbrățișează cu putere, Bella era îmbrăcată cu tricoul lui, Max o atinge ușor pe burta și începe să o mângâie ea se uită în ochii lui și îl sărută.


-------------------
Va urma!!!
Dacă nu va plăcut lasati un comentariu!!
Va mulțumesc!!!

Sânge sub orgoliu [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum