Capitolul 4

6.2K 150 4
                                    

Eli deschide link-un cu Max, și îi zice sa vina repede jos, el nu știa despre ce este vorba, Marisa și Ed am făcut dragoste într-o seară, iar Marisa a rămas însărcinată, și cu acesta ocazie trebuia sa organizeze o petrecere să-l întâmpine pe noul vampir.
Bella se trezește ,și nu îl vede pe Max lângă ea, se sperie și fuge repede jos, el era în bucătărie îi pregătea miculdejun, mirosea asa de bine încât se simtea în tot castelul mirosul de clătite, cei doi se pun la masa și mănânc, după ce termină Bella era cu ciocolată pe degete și buze, iar Max a începu să o sărute ușor pe buze ,la fel și pe mâna, după aceasta Max îi șoptește la ureche ca o iubește și vrea să rămână cu ea pentru totdeauna, Bella îl privește în ochi și îl sărută pe frunte. Ea se duce sa facă un dus ,când se ridică Max o lovește ușor pe fund, ea se întoarce și se uită la el cu o privire foarte ciudata. Merge la baie se dezbracă și își pune apa calda, intră în cadă ,și dintr-o dată aude ca se deschide ușa ,cine poate fii doar decât Max.
-Ce faci tu aici? (Bella)
-Păi vreau și eu să fac baie cu tine, îmi dai voie?(Max)
-Da singur .(Bella)
După ce termină de făcut baie, Max o i-a pe Bella în brate și o duce în pat, se urca peste ea și încet să-i dea jos halatul de baie , și incepe sa o sărute pe buze și continuă până ajunge la un punct foarte culminant, dar ce păcat Eli intră peste ei în cameră, a venit după Bella sa merg împreună la liceu, ce păcat.  
După ce Max a iești din camera, Bella se gandea la ce sa facă mai departe...

------++++++++++---------
Va urma!
Dacă nu va plăcut lasati un comentariu!
Va mulțumesc!

Sânge sub orgoliu [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum