{2}

450 35 8
                                    

-Leila! Leila itt vagy?-lóbálta a kezét előttem Lottie.
-Elveszi! Elveszi!-sírtam el magam. Lotts szorosan megölelt és nyugtatni próbált. Sajnos kevés sikerrel. A könnyeim patakokba folytak. Ez nem lehet igaz! Nem veheti feleségül Briannát!
-Hogy teheti ezt? Hiszen csak most szakítottunk!-bőgtem el magam újra a kezei között.
-Nyugi! Beszélj vele! Te is tudod, hogy ez nem helyes! Nagyon nem! -rázta a fejét.
-Azt hiszed rám hallgatna? Ugyan már!-sóhajtottam.
-Figyelj! Te is, én is, sőt még ő is tudja, hogy nálad jobban senkit se szeret! Kérlek Leila! Kérlek!-nézett a szemembe könyörgően.
-Most...Időre van szükségem! -mondtam, majd a bejárat felé vettem az irányt.
Felkaptam a kabátom, belebújtam a cipőmbe és már futottam is. Nem vagyok egy ilyen ,,Mindig elfutok" lány, de ez most nagyon kiakasztott.

-Valami erőset!-ültem le a székre, egy bárban. Na ja. Amúgy nem vagyok alkoholista.
-Hmm..Egy ilyen kislány mint te, mit keres itt?-tette le elém az italt a pincér fiú.
-Szerintem azt még a kislány se tudja-vontam meg a vállam.
-Te nem Leila vagy? Leila Moon? Louis ex barátnője?-esett le az álla, mikor felismert.
-De igen! Személyesen!-nevettem fel és a srác is elmosolyodott.
-Luke! Luke Hemmings!-nyútotta a kezét. Hm...Luke te nem is nézel ki olyan rosszul....

Right Now[ L.T.] Where stories live. Discover now