James se procházel vlakem a hledal volné místo kam by si mohl sednout. Po několika minutách opravdu prázdnější kupé našel, seděl v něm kluk s delšími černě uhlovými, vlnitými, dlouhými vlasy. „Je tu volné místo?" optal se tiše James. „Ano, chceš si přisednout?" odpověděl otázkou kluk „Jinak, já se jmenuji Sirius, Sirius Black. Jdu do prvního ročníku, ty?" jakmile Sirius pronesl tato slova, věděl že se se Siriusem určitě nebaví naposledy. „Já James Potter a taky jdu do prvního ročníku." Dořekl a podal chlapcovi ruku. Uběhla necelá hodina cesty ve vlaku.Za skelněnými dveřmi náhle Sirius zahlédl obrysy dvou chlapců. Pomalu se tedy zvedl a rychlým pohybem dveře zavřené na kličku otevřel. „Děje se něco?" zeptal se energicky. „Ne všechno je v pořádku... Jen... Můžeme si přisednout? Z našeho kupé nás vyhodili dva Zmijozeláci." zeptal se se skrývajícíse nadějí v hlase.
„Samozdřjmě pojďte." řekl vřele Sirius a oba chlapce vpustil do kupé. „Já jsem Remus a tohle je Peter. Opravdu vám nevadí že jsme tady?" zeptal se rozmrzele a omluvně. „Opravdu je to v pořádku a jinak, já jsem Sirius a tady tohle, to je James." „Ahoj, těší mě." pípl nervózně James. Ačkoli byl James ještě nějakou tu chvíli nervózní, po čase ho všechny tyto pocity. V jejich kupé až do Prasinek panovala veselá nálada. „Doufám že se nedostaneme do Zmijozelu." „To doufám no.
" Čtyři chlapci tomuto rozhovoru nenápadně naslouchali a následně ze svého kupé vyšli. „Nechápu jak někdo může chtít do Zmijozelu. Jdu jim něco říct." řekl James znechuceně. „Jamesi počkej, oni řikali něco jinýho..." To však už James neslyšel a šel za těma dvěma jež jeli společně s nimi do Bradavic také poprvé. „Nechápu vás, jít do Zmijozelu. Radši bych se zabil než abych tam šel!" vykřikl rázně James a upřeně pozoroval dvojici prváků. „Nevim co to meleš. Radši pojď Lily." James nechápal co se stalo. Viděl jen záda dvou, možná jeho budoucích spolužáků. „Nech to být Jamesi." konejšil ho Sirius a přátelsky ho polácal pozádech. „A radši pojď, ať stihneme rozřazování." to byla poslední slova které pronesl černovlasý chlapec ve vlaku.
ČTEŠ
Potter aneb Jamesovo dětství
FantasíaJe to o Harryho otci když chodil do Bradavic a Jak se seznámil s Lili se Siriusem a ostatními. Jen se nechte překvapit ;) .