1.

79 7 2
                                    


Posedával jsem na zíďce, která byla u zmrzlého rybníku.  Byla zima a my se konečně dočkali sněhu. Sníh už nějakou dobu nepadal,ale na konec jsme se dočkali.  Kam se člověk podíval, viděl překrásně zasněženou krajinu,ale zima má i svá negativa. Byla mi většinou strašná zima, i když jsem byl teple oblečen. 

Sundal jsem si brýle, které byly zamlžené od chladu.  Vytáhl jsem z pravé kapsy u bundy kapesník,  se kterým jsem otřel sklíčka brýlích. Po té jsem si je opět nasadil na nos a upravil. Vydechl jsem všechen vzduch a sledoval páru, která mi od pusy pomalu mizela. Jak já tohle nesnáším.

Ucítil jsem na svých ramenou cizí ruce.  Vyděsil jsem se až tak, že jsem převrátil ze zídky do zadu. Nikdy neudržím rovnováhu. Naštěstí nebyla vysoká a sníh zbrzdil můj pád. Uslyšel jsem dívčí smích,který moc dobře znám.

,,Moc se ti omlouvám Same. Nevěděla jsem,že se lekneš. Měla bych si už zvyknout,že se lekáš všeho." ozvala se dívka.  Když jsem na ni pohlédl, musel jsem zaostřit zrak,protože mi brýle spadli do sněhu a nemohl jsem je jaksi nahmatat. Po chvili jsem poznal, že je to naše Rossie, i přestože špatně vidím. ,, Já se nelekám, jen jsem neudržel rovnováhu." usmál jsem se a uslyšel další smích. Tentokrát hlubší.,, No wow,  Same ty si ten sníh teda užíváš. Ty si se fakt těšil na zimu." ozval se hlubší hlas.  Hned jsem věděl, že je to Ricky.
,,Neužívám, spadl jsem. " zamračil jsem se.

Ricky ke mně přistoupil s nataženou rukou směrem ke mně. Chytl jsem se jí a s jeho pomocí se zvednul.  Začal jsem ze sebe oprašovat sníh. Ricky mi podal brýle ze sněhu.Hne djsme si je očistil. Po chvíli jsem v dálce zahlédl jsem Kate s Arií.  Konečně jsme tu byli všichni.  Celá naše parta.

Ricky si šel přisednout k Rossie na zídku. Mezítím jsem ze sebe pořád oprašoval sních.

Když jsem se oprášil, přisedl jsem si k Rossie a Rickemu. Sedl jsem si mezi je. Vždycky jsem si myslel, že mezi jimi něco je, ale oni tvrdí opak. Vždy jen odkývám,  ale i tak mi to vrtá hlavou, když je spatřím. Holky si přisedli k nám. Každá na jednu stranu. Kate k Rickemu a Arie k Rossie. Já seděl ve prostřed. Všichni jsme se zahleděli na zmrzlou plochu rybníka.

,,Pamatujete, když jsme tady Sama učili bruslit? " ozvala se Kate.
,,Pamatujete, když nás nepustili na koupaliště,  tak jsme vyrazili sem a užili si ten nejteplejší den vůbec skvěle? " s úsměvem dopověděl Ricky. Všichni jsme se začali smát, protože ten den byl hodně složitý.  Jeden problém za druhým, ale to je jiný příběh.
,,Je to jako by to bylo včera" řekl jsem. Všichni odkývali.
,,Pamatujete si jak jsme se dali dohromady? " koukla na nás Arie.
,,Tady" ozval se Ricky. ,,Na tomhle místě na jaře. Osud nás dal dohromady." pohlédl na Rossie. Všímal jsem si jejich pohledů.
,,Ale notak vy dva" zasmála se Kate. ,, Nechte si to na doma" začali jsme se všichni smát.

Asi vás zajímá , jak se naše parta dala dohromady. Je to hodně složité, ale my vám to povíme pěkně od začátku.

Hi guys!

Takže vás vítám u mého příběhu.  Doufám,že vás nějak zaujal a budu moc rádá, když ho budete číst. Napadlo mě ,že bych vydávala části vždy, když bude nakonci datumu 1. Why not? :D Omlouvám se ,když tak za chyby.

-Maya-

Leave us alone // czKde žijí příběhy. Začni objevovat